پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه با بیان اینکه فعالیت‌های کارگران این واحد، همگی صنفی بوده، خواستار مختومه شدن پرونده‌های پیگرد شد.

شعارسال: سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه با بیان اینکه فعالیت‌های کارگران این واحد، همگی صنفی بوده، خواستار مختومه شدن پرونده‌های پیگرد شد.

 در هفته‌های گذشته چندین کارگر مجتمع نیشکر هفت‌تپه در پیامد اعتراضات سال گذشته، دادگاهی شدند. سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه در بیانیه‌ای، فعالیت‌های این کارگران را کاملاً صنفی و در محدوده قانون دانسته است.

در این بیانیه آمده است: پرونده ۱۰ نفر از کارگرانی که در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، در اعتراض به حقوق و مزایای عقب افتاده، طرح طبقه‌بندی مشاغل، عدم تمدید دفترچه‌های بیمه و وضعیت قراردادهای کار و... به صورت مسالمت‌آمیز دست به تجمع زده بودند هنوز مفتوح می‌باشد و ما خواستار خاتمه این پرونده هستیم.

در این بیانیه، به قصد رئیس قوه قضائیه برای مبارزه با فساد اشاره و تاکید شده که کنشگری مسالمت‌آمیز کارگران، مصداق فساد و خرابکاری نیست.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:31 مرداد 98،کدخبر:www.ilna.ir ،  800797

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین