پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان از افتتاح، بهره‌برداری و همچنین آغاز عملیات اجرایی ۶۴۴ پروژه با اعتبار بیش از دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت سال جاری در استان هرمزگان خبر داد.
شعار سال :استاندار هرمزگان از افتتاح، بهره‌برداری و همچنین آغاز عملیات اجرایی ۶۴۴ پروژه با اعتبار بیش از دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت سال جاری در استان هرمزگان خبر داد.

دکتر فریدون همتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت، عنوان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران برآمده از متن مردم است و تلاش می کند تا خدمتگزار شایسته و صدیق برای مردم ایران اسلامی باشد.

وی ادامه داد: با تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت سال جاری در سراسر هرمزگان در مجموع شاهد افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۴۴ پروژه با اعتبار بیش از دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

استاندار هرمزگان افزود: در این هفته تعداد ۶۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان در همه شهرستان‌های هرمزگان افتتاح می‌شود.

همتی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی ۲۴ پروژه با اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان طی این هفته در استان هرمزگان آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها و پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف شامل کشاورزی، منابع طبیعی، حمل و نقل، انرژی، صنعت و معدن، مسکن و عمران شهری و روستایی، آموزش، بهداشت و درمان، ورزش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، منابع آب، رفاه و تامین اجتماعی، محیط زیست، فرهنگ و هنر و رسانه و گردشگری به بهره برداری خواهد رسید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:2شهریور1398،کد خبر:888451،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین