پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۳۰۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵
با اتفاقاتی که طی چندسال گذشته در نظام بانکی و بخشهای پولی مالی کشور افتاده مردم اعتماد گذشته را به بانکهای کشور از دست داده اند اما این مسئله می تواند با نوشداروی شفاف سازی کاملا مرتفع شود و شاهد برگشت اعتماد از دست رفته باشیم.

شعارسال: با اتفاقاتی که طی چندسال گذشته در نظام بانکی و بخشهای پولی مالی کشور افتاده مردم اعتماد گذشته را به بانکهای کشور از دست داده اند اما این مسئله می تواند با نوشداروی شفاف سازی کاملا مرتفع شود و شاهد برگشت اعتماد از دست رفته باشیم.

سطح مطلوب فعالیت و شفافیت حداکثری در نظام بانکی مورد انتظار همه ی مردم است. شفافیت نظام بانکی به معنی روشن بودن سطوح مختلف عملکرد است که توان مردم را برای نظارت هرچه بیشتر بر ساز و کار بانکی بالا می برد. این مقدار از تبیین ریشه در سیاستگذاریهای بانکی دارد که می تواند بسیار روشن و یا بسیار مبهم ترسیم شود. پاسخگویی به ارکان مختلفی که به هر نحوی به بدنه ی نظام بانکی متصل هستند سبب می شود که شاهد بازگشت اعتماد به بانکهای کشور باشیم. زیرا با اتفاقاتی که طی چندسال گذشته در نظام بانکی و بخشهای پولی مالی کشور افتاده مردم اعتماد گذشته را به بانکهای کشور از دست داده اند اما این مسئله می تواند با نوشداروی شفاف سازی کاملا مرتفع شود و شاهد برگشت اعتماد از دست رفته باشیم.

بانک ملت از جمله بانکهای کشور است که علیرغم گسترده تر شدن فعالیتهای این بانک در چندسال گذشته اما بالاترین میزان شفافیت را در اختیار همگان قرار داده است. البته نباید فراموش کرد که مدیریت بانکهای کشور زمینه ساز چنین موضوعی است. در واقع آنچه که ارکان مختلف یک بانک را به هم پیوند می دهد کیفیت تبیین نقشه ی راه است که توسط نفر اول بانک و اعضای هیئت مدیره به وجود می آید. مجامع بانکی از جمله فرصتهایی است که نشان می دهد اگر در انجام انتظارات مدیران و یا اعضای هیئت مدیره قصوری وجود داشته باشد می توان با تغییر نفرات این موضوع را به کلی حل کرد تا ضمن استفاده از هزینه فایده ی وجود افراد مختلف و سیاستهای گوناگون بتوان از سایر افراد نیز بهره برد.

انتخاب مجدد محمد بیگدلی به عنوان مدیرعامل بانک ملت نشان می دهد که سطح مطلوبی از اعتماد نسبت به نوع مدیریت او در بین سهامداران وجود داشته و نوع عملکرد بانک نیز کاملا این قضیه را نشان می دهد. بیگدلی طی یکسال گذشته خدمات بسیار قابل تقدیری به نظام بانکی کشور ارائه داده است و باعث شده که بانک ملت علاوه بر ایفای وظایف در بخش بانکی در حوزه ی مسئولیتهای اجتماعی نیز موفق ظاهر شود. جایگاه بانک ملت و کفایت سرمایه این بانک در یکسال گذشته دستخوش تغییرات مثبت زیادی شده و صورتهای مالی این بانک در سال 97 کاملا متفاوت با سال 96 بوده که بدون شک ریشه در تغییر ساختاری بانک ملت خواهد داشت.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نبض بازار ،تاریخ انتشار: 9 شهریور1398،کدخبر:www.nabzebaazaar.com ، -

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین