پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۵۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
با هدف تقویت بازاریابی برای تولیدات صنایع کوچک در کردستان انجمن علمی بازاریابی در دانشگاه کردستان عصر دوشنبه در مراسمی آغاز به کار کرد.

شعارسال :با هدف تقویت بازاریابی برای تولیدات صنایع کوچک در کردستان انجمن علمی بازاریابی در دانشگاه کردستان عصر دوشنبه در مراسمی آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه کردستان عصر دوشنبه در نشست تخصصی بازاریابی در شرایط بحران با محوریت صنعت کردستان و آغاز به کار شعبه انجمن بازاریابی علمی در این استاناظهار داشت: تمام توان زیرساخت‌ها و امکانات خود را برای ارتباط صنعت و دانشگاه به کار گرفته ایم تا با مشاوره و کارهای علمی نقشه راه دستگاه‌های اجرایی در همه عرصه ها تبیین شود.

رحمت صادقی ارتباط بین دانشگاه، جامعه و صنعت را با راه اندازی انجمن های علمی ممکن دانست و افزود: در حال حاضر ۴۰۰ انجمن علمی در کشور فعال است که حلقه مهمی در زنجیره گسترش ارتباطات به شمار می رود و انجمن علمی بازاریابی ایران از مهم‌ترین این انجمن ها است.

وی ابراز امیدواری کرد که راه اندازی انجمن علمی بازاریابی در دانشگاه کردستان بستری فراهم کند تا از طریق آن ارتباط بین دانشگاه صنعت و جامعه تقویت و تحکیم ایجاد شود.

رئیس دانشگاه کردستان به پتانسیل تجارت مرزی، کشاورزی، شیلات، باغات، گردشگری و دیگر پتانسیل‌های استان اشاره کرد و گفت: اگر به روش علمی و با مطالعه این ظرفیت‌ها را توسعه دهیم به نتایج مطلوبی در بخش توسعه استان خواهیم رسید.

صادقی تاکید کرد: در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی در استان شروع شده و شاهد تحول و عمرانی و اقتصادی در استان هستیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان هم در این همایش ارتباط بین صنعت و دانشگاه را در گرو عملکرد مدیران اجرایی دانست و گفت: در برهه کنونی امکان عرضه این خدمت در کردستان به خوبی میسر است وهماهنگی لازم بین مدیران دولتی و خصوصی وجود دارد.

احمد خسروی با بیان اینکهامسال بار مسئولیت سنگینی در زمینه روند تولید داریم تا آن را از حالت شعار و بنر خارج و وارد عرصه عمل کنیم، افزود:امروزه تولید انبوه به پایان رسیده و صنعت از بازار شروع می‌شود و صنعتگری موفق است که از بازار به تولید برسد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات تخصصی علمی نباید محدود به یک یا چند جلسه بماند، اضافه کرد: صنعتگران در عرصه جهاد و مبارزه با تحریم دست کارگران را گرفته‌اند و نگذاشته‌اند تولید بخوابد.

خسرویبه صاحبان حرف و صنایع توصیه کرد دانش و تولید خود را به روز کنندو سازمان‌های یادگیرنده ای داشته باشند ویادآور شد: در هر مرحله از تولید و با هر تخصصی به آموزش نیاز داریم چرا که آموزش حرف اول تولید و تکنولوژی را می‌زند


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار4 شهریور 98، کدخبر: 83452879،www.irna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
1
شبکه سازی کار خوبی است، بشرطی که قابلیت هم افزایی داشته باشد، نه غفط اعلام حضور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
بازریابی علم به خصوص خودش رو داره و نباید دست کم گرفته شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین