پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۱۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به‌منظور رشد علمی در حوزه‌های اقتصادی امضا شد.از مهم‌ترین موضوع‌های این تفاهم‌نامه می‌توان برقراری ارتباط مؤثر بین انجمن و دانشگاه و مرکز رشد و فناوری، انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای مشترک، استفاده مطلوب از توانایی‌ها و ظرفیت‌های تحقیقاتی و آموزشی متقابل در راستای ارتقای کارایی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز طرفین و متقاضیان حقیقی و حقوقی و تقویت بنیه پژوهشی و آموزشی طرفین از طریق همکاری‌های مشترک را نام برد.

شعار سال: صبح امروز تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف بهره‌برداری علمی و عملیاتی در قالب پروژه‌های پژوهشی، آموزشی، مشاوره‌ای و تعامل سازنده برای ایجاد زبان مشترک بین انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن منعقد شد.

تقویت فعالیت‌های علمی و تعمیق همکاری‌های مشترک در چارچوب وظایف محوله و فراهم‌کردن امکان حضور فعال اعضای سازمانی طرفین در اجرای فعالیت‌های مشترک از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

از مهم‌ترین موضوع‌های این تفاهم‌نامه می‌توان برقراری ارتباط مؤثر بین انجمن و دانشگاه و مرکز رشد و فناوری، انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای مشترک، استفاده مطلوب از توانایی‌ها و ظرفیت‌های تحقیقاتی و آموزشی متقابل در راستای ارتقای کارایی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز طرفین و متقاضیان حقیقی و حقوقی و تقویت بنیه پژوهشی و آموزشی طرفین از طریق همکاری‌های مشترک را نام برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه مازندران و این دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز رشد واحد تنکابن پرداخت و اظهار کرد: این مرکز در زمینه ساخت داروهای گیاهی، مهندسی برق و مکانیک، کشاورزی و محیط‌زیست فعالیت دارد.

حسینعلی مشایخی افزود: هسته‌های فناور فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن شامل هسته فناور تولید نانوداروی شیمیایی برای درمان زخم‌های پوستی، هسته فناور تولید محلول و پماد گیاهی برای کاهش قند خون و درمان زخم‌ها و عفونت‌های دیابتی، ساخت کمپرسور مگنتی و جک هیدرولیکی، پرورش زالوی طبی و تولید گل و گیاهان زینتی است.

وی گفت: این مرکز تفاهم‌نامه همکاری با ادارات و سازمان‌های مختلف از جمله آموزش‌وپرورش، فنی و حرفه‌ای و شهرداری منعقد کرده است؛ اما این تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه می‌تواند زمینه‌ساز رشد و بالندگی علمی در حوزه‌های اقتصادی، کارآفرینی و کسب‌وکارها باشد.

مشایخی با بیان جایگاه برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در استان مازندران به لحاظ شاخص علمی، ایجاد درآمدهای غیرشهریه‌ای را یکی از اهداف و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و افزود: با مبادله این تفاهم‌نامه می‌توانیم از مشاوره، برنامه‌های آموزشی، ارائه ایده‌ها، پیشنهاد‌ها و راهکارهای ارزنده انجمن علمی بازاریابی ایران بهره‌مند شویم و آمادگی داریم همه ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه را برای تحقق اهداف و آرمان‌های این تفاهم‌نامه سه‌جانبه به‌کار گیریم.

رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان مازندران نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این انجمن گفت: انجمن علمی بازاریابی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن و مرکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه می‌توانند با برگزاری کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها و کارگاه‌های ملی و بین‌المللی و انجام تحقیقات علمی در سطح ملی و بین‌المللی گام‌های مؤثری در راستای رشد و شکوفایی علمی در حوزه‌های کار و کسب‌ها بردارند.

محمدهادی عسگری با ابراز امیدواری درباره تجاری‌سازی تولیدات مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن خاطرنشان کرد: ابتدای هر تولیدی باید بر اساس تحقیقات بازاریابی شکل گیرد؛ بنابراین در این زمینه نیز انجمن علمی بازاریابی با مرکز رشد و واحدهای فناور این واحد دانشگاهی همکاری لازم را بر اساس تفاهم‌نامه خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 1 مرداد 98، کد خبر: 406463، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
1
0
ماشاالله انجمن علمی بازاریابی همه جا حضور دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
بازاریابی خیلی دست کم گرفته شده و همین باعث شده اقتصاد به خطر بیفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین