پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۲۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۲
معاون فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: ۳۸ انجمن علمی به منظور گسترش فعالیتهای پژوهشی در حوزه های مختلف تا کنون در این دانشگاه تشکیل شده است.

شعارسال: عبدالرزاق حسامی فر افزود: انجمنها در واقع بستری برای فعالیت های علمی فوق برنامه دانشجویان فراهم می کند تا از این طریق با مشورت اساتید یا بخش مربوطه، برنامه هایی برای مدت یک سال تحصیلی در کنار فعالیتهای آموزشی و درسی خود تدارک ببینند.

وی با اشاره به مهمترین دستاوردهای حوزه‌ فرهنگی دانشگاه در چند سال اخیر اضافه کرد: کسب مقام اول در زمینه کرسی مناظره اساتید در سال ۹۵، برگزاری بیش از ۴۰ کرسی و همچنین فعالیت ۴ تشکل با رویکردهای متنوع در دانشگاه از جمله این دستاوردها بوده است.

حسامی فر، کسب مقام‌هایی در دوره‌های مختلف جشنواره ملی حرکت و افزایش قابل توجه تعداد کانونها در سالهای اخیر و انتشار نشریات فرهنگی، اجتماعی، هنری و سیاسی در دانشگاه با ارائه مجوز به بیش از ۵۰ نشریه را نیز از دیگر دستاوردهای این حوزه عنوان کرد.

وی کسب مقام‌های مختلف در دوره‌های متعدد جشنواره ملی رویش را نیز یکی دیگر از فعالیت های مثبت این دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشجویان کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه، شهریورماه امسال نیز در هفتمین جشنواره ملی رویش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به کسب ۹ عنوان برگزیده ملی شدند.

حسامی فر افزود: این دانشگاه همچنین میزبانی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی قرآن و آموزه‌های رضوی در دو بخش مقاله نویسی، و سرود و ابتهال را بر عهده داشته و با تأسیس و ایجاد جشنواره ملی از حماسه تا حماسه ویژه ۹ دی، ۲ دوره از آن را در سال های آن گذشته میزبانی کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 22شهریور1398 ، کدخبر: 83473385: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
1
مهم تاسیس کردن نیست، مهم ادامه فعالیت دادن است. مهم فعالیت موثر کردن است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
باید به مشکلات این انجمن ها رسیدگی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین