پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
اولین دوره انتخابات شورای دانشجویی انجمن علمی ایمنی زیستی ایران برگزار می شود.این رویداد در روز ۱۲ شهریورماه جاری برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام برای این دوره از انتخابات نیز ۱۲ شهریورماه اعلام شده است. عضویت در انجمن زیستی ایران و دانشجو بودن در هر یک از رشته های علوم زیستی از جمله شرایط شرکت دانشجویان در این انتخابات عنوان شده است.

شعار سال: نخستین دوره انتخابات شورای دانشجویی انجمن علمی ایمنی زیستی ایران همزمان با سومین همایش بین المللی و یازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران برگزار می شود.

این رویداد در روز ۱۲ شهریورماه جاری برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام برای این دوره از انتخابات نیز ۱۲ شهریورماه اعلام شده است.

عضویت در انجمن زیستی ایران و دانشجو بودن در هر یک از رشته های علوم زیستی از جمله شرایط شرکت دانشجویان در این انتخابات عنوان شده است.

این رویداد در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 30شهریور 98، کد خبر: 4698111، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین