پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۷۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳
اعضای هیأت مدیره شعبه انجمن علمی پدافند غیرعامل استان کرمانشاه انتخاب و معرفی شدند.دومین دوره مجمع عمومی شعبه انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران با مشارکت بیش از 70 نفر از متخصصان و صاحبنظران حوزه مدیران شهری با مساعدت و حمایت الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین مرتضوی مدیرکل پدافند غیرعامل استان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

شعار سال: دومین دوره مجمع عمومی شعبه انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران با مشارکت بیش از 70 نفر از متخصصان و صاحبنظران حوزه مدیران شهری با مساعدت و حمایت الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین مرتضوی مدیرکل پدافند غیرعامل استان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

شعبانی، دبیرسابق شعبه و نماینده انجمن در ابتدا مجمع ضمن گزارشی از فعالیت‌های گذشته شعبه و معرفی وظایف آن به اهمیت توجه به ضوابط پدافند غیرعامل در استان با توجه به موقعیت جغرافیایی آن به‌عنوان منطقه آسیب‌پذیر اشاره کرد که یک تشکل علمی می‌تواند با استفاده از پتانسیل‌های علمی خود نقش بسزایی در راستای رفع نیازهای حوزه پدافند غیرعامل آن داشته باشد.

حدادی، نماینده و ناظر انجمن علمی در ادامه با بیان اینکه شعبات بازوان انجمن علمی هستند و در یکپارچگی فعالیت‌های انجمن بسیار تاثیرگذارند به شرایط و ضوابط برگزاری انتخابات اشاره کرد و وارد فرایند برگزاری انتخابات شد.

گفتنی است، در پایان انتخابات به ترتیب مهدی شعبانی، هادی فرهنگیان، شهناز اجاقی، بهنام پاهیکده و شهاب‌الدین شفیعی به عنوان عضو هیأت مدیره و محسن نجفی به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند و مقرر شد در نخستین جلسه هیأت مدیره نسبت به تعیین سمت‌های و مسؤولیت‌های خود اقدام و برنامه یک‌ساله خود را اعلام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27 تیر 98، کد خبر: 13980427000075، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین