پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
سعیدی دبیر اتحادیه انجمن علوم و فناوری نانو اظهار کرد: سومین مجمع اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی نانودر دانشگاه مازندران طی دو روز برگزار می‌شود.
شعار سال: دبیر اتحادیه انجمن علوم و فناوری نانو با اشاره به انتخابات این انجمن گفت: امروز سومین مجمع اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی نانو برگزار می شود.

 سعیدی دبیر اتحادیه انجمن علوم و فناوری نانو در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: سومین مجمع اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی نانودر دانشگاه مازندران طی دو روز برگزار می‌شود.

وی  افزود: مجمع اتحادیه علوم و فناوری‌های نانو توسط وزارت علوم امسال در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود؛ در سومین مجمع اتحادیه علوم و فناوری‌های نانو پس از برگزاری انتخابات، دبیر جدید به وزارت علوم معرفی می‌شود؛ همچنین بند‌هایی به اساسنامه موجود اضافه خواهد شد.
 
سعیدی با اشاره به اینکه سال اول این مجمع در اراک با ۲۹ نفر از ۲۹ دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته به دلیل ادغام مجمع اتحادیه مواد و اتحادیه نانو در یک روز و همچنین کم بودن تعداد انجمن‌های علمی نانو در کشور تعداد شرکت کنندگان به ۱۶ نفر رسید که نسبت به سال اول ریزش داشت، اما خوشبختانه امسال حدود ۲۵ نفر از ۲۵ دانشگاه ثبت نام کرده‌اند.

وی یکی از دلایل بالا بودن شرکت کنندگان در سال اول را حضور چشمگیر دانشگاه پیام نور دانست و تصریح کرد: در سال اول از دانشگاه‌های پیام نور متقاضیان زیادی داشتیم، اما بر اساس دستورالعمل قرار شد تا از دانشگاه‌های پیام نور تنها سه نماینده مجوز حضور در انتخابات را داشته باشند.
 
سعیدی ادامه داد: برخی از اتحادیه‌ها مثل اتحادیه مواد اتحادیه عمران یا اتحادیه برق تعداد بالایی انجمن علمی دارند که نزدیک به ۵۰ تا ۶۰ انجمن است، اما اتحادیه‌های نانو و سایر داده‌ها حدود ۲۰ تا ۲۵ انجمن دارند به همین دلیل تعداد حاضرین آن به محدود است.
 
دبیر اتحادیه انجمن علوم و فناوری‌های نانو تصریح کرد: در انتخابات این دوره ۵ نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل به همراه یک نفر بازرس و یک نفر بازرس علی البدل از بین کاندیدا‌ها انتخاب خواهند شد.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا از ستاد توسعه فناوری‌های نانو نماینده‌ای در این مجمع حضور خواهد داشت گفت: باقری مدیر بنیاد آموزش فناوری نانو به عنوان سخنران در این مجمع حضور خواهد داشت، همچنین یک نماینده از طرف بنیاد آموزش که زیر نظر وزارت علوم است در این مجمع حضور پیدا خواهد کرد.
 
وی با اشاره به استقبال دانشجویان و انجمن‌های علمی در این دوره از انتخابات مجمع خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر برخی مدیران و رویکرد‌های ستاد توسعه فناوری‌های نانو در سال ۹۷ استقبال بهتری از برنامه‌های دانشجویی در حوزه نانو است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1397، کدخبر: 750354 ، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین