پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
«سامرعنبتاوی» نویسنده و تحلیلگر فلسطینی در امورسیاسی تاکید کرد که مسئول جنایت فجیع بریدن سر«عبدالله عیسی» کودک فلسطینی توسط تروریست های تکفیری در اردوگاه حندرات در حلب سوریه، کشورهائی هستند که از این تروریست ها حمایت همه جانبه مالی، نظامی ، لجستیکی و رسانه ای می کنند.

شعارسال: عنبتاوی، اظهارداشت که این جنایت فجیع و وحشیانه تروریست های تکفیری، عرق شرم را بر پیشانی بشریت نشانده است و حامیان تروریست ها باید پاسخگوی این جنایت باشند.

گروه تروریستی جنبش «نورالدین زنکی» مورد حمایت سعودی و آمریکا بعداز بریدن سریک کودک ( 12 ساله) فلسطینی در اردوگاه حندرات در شمال حلب سوریه، سر قطع شده او را در ملاء عام به نمایش گذاشت و فیلم این جنایت فجیع خود را در اینترنت منتشر کرد.

کشورهای عضو به اصطلاح ائتلاف جنگ علیه تروریسم به سرکردگی آمریکا، این گروه تروریستی تکفیری را یک گروه مخالف معتدل نظام سوریه می دانند.

عنبتاوی در ادامه اظهارداشت که این جنایت فجیع تروریست های تکفیری با هشدارهایی که پیشتر درخصوص توطئه ها برای ایجاد هرج مرح، ترویج کشتار و ویرانی درکشورهای جهان عرب داده بودیم، همسواست.

وی گفت: هدف کسانی که درصدد ضربه زدن به ارتش ، اقتصاد ، میراث و موجودیت برخی کشورها هستند، این است که پرونده فلسطین مختومه و حق بازگشت فلسطینی ها به وطنشان به طور کامل از بین برود.

این نویسنده فلسطینی خاطرنشان کرد: این جنایت وحشیانه، آخرین جنایت از این دست نخواهد بود و صاحب نفوذهای در حکومت های عربی و شخصیت های دینی که این گونه جنایت ها را به بهانه کمک به آزادی ملت ها تشویق و توجیه می کنند مسئول جنایاتی هستند که امروز در جهان اسلام و کشورهای عربی شاهد آنها هستیم.

عنبتاوی تاکید کرد، حامیان گروه های تروریستی تکفیری که دهها سال است پرونده فلسطین تحت اشغال صهیونیست ها را کنار گذاشته اند، با حمایت ، تشویق و توجیه جنایات این گروه ها درصدد هستند جهت پیکان قطب نمای جهان اسلام و عرب را از فلسطین منحرف کنند.

این تحلیلگر فلسطینی تصریح کرد: آنچه موجب خشم بیشتر شده این است که حامیان گروه های تروریستی به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و کشتار همه روزه آنها اکتفا نکرده ، ریختن خون فلسطینی ها بدست تکفیری ها را مباح دانسته و برای پیاده کردن توطئه های کثیف خود به اردوگاه های فلسطینی هم رحم نمی کنند.

وی گفت: فلسطینی ها امروز باید به دور از منفعت طلبی حزبی، موضع یکپارچه و واضحی درقبال این جنایت ها و مرتکبان آنها اتخاذ و کشورهای عربی و اسلامی نیز باید این جنایت فجیع را بطور صریح و شفاف محکوم کنند زیرا درغیر این صورت همه آنها شریک در این جنایت هستند.

عنبتاوی با بیان اینکه «مسئولیت بین المللی در این پرونده نباید فراموش شود» ، افزود: کسانی که از تروریسم در منطقه ما حمایت کرده اند باید تبعات این حمایت را تحمل کرده و در اولین گام روند ارسال سلاح و پول برای گروه های تروریستی تکفیری را متوقف کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 1مرداد1395، کدخبر: 82159355: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین