پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۶۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
رئیس‌جمهوری آمریکا گفت باور ندارد اسرائیل از کشورش جاسوسی کرده باشد.گزارش این نشریه حاکی از آن است که یک گزارش امنیتی احتمال می‌دهد اسرائیل پشت نصب سیستم‌های جاسوسی از تلفن‌های همراه در داخل کاخ سفید و نیز در دیگر مناطق حساس پایتخت آمریکا در دو سال گذشته بوده باشد.

شعار سال: این اظهار نظر از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از انتشار گزارشی مطرح شد که نشریه پولیتیکو منتشر کرد.

گزارش این نشریه حاکی از آن است که یک گزارش امنیتی احتمال می‌دهد اسرائیل پشت نصب سیستم‌های جاسوسی از تلفن‌های همراه در داخل کاخ سفید و نیز در دیگر مناطق حساس پایتخت آمریکا در دو سال گذشته بوده باشد.

این مجله به نقل از یک مقام سابق عالی‌رتبه آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، گزارش داد، برخلاف حوادث جاسوسی دیگر که در خاک آمریکا برملا می‌شوند دولت ترامپ، رژیم صهیونیستی را از این بابت توبیخ نکرده و به نظر می‌رسد این رویداد هیچ تبعاتی نداشته است.

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره جاسوسی اسرائیل از کاخ سفید پرسید، گفت: نمی‌توانم چنین چیزی را باور کنم، چرا که روابط من با اسرائیل عالی است. به بلندی‌های جولان نگاه کنید، به بیت‌المقدس نگاه کنید. به یاد بیاورید بیت المقدس را پایتخت اسرائیل کردیم. بعید است آنها جاسوسی کنند، اما هر چیزی ممکن است.

رژیم صهیونیستی این گزارش را رد کرده است.

تعداد بازدید : 5


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اعتماد آنلاینتاریخ انتشار 22 شهریور 98، کد خبر: 340158،www.etemadonline.com



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
0
نباید هم با گافی که داده باور کنه ترامپ ثابت هم بشه انکار میکنه
ناشناس
Canada
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
دستشون تو یه کاسه است خب اینا همش بازیه برای راهبردن سیاست های خودشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین