پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۷۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
به نقل از تلویزیون المیادین,کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد "دانیل لیبمن" خبرنگار روزنامه پولیتیکو که ادعای جاسوسی اسرائیل در کاخ سفید را مطرح کرده است گفت: ماجرایی که فاش کردیم بی نهایت مستند و معتبر است و ما از منابع خبری خود در این خصوص مطمئن هستیم. هیچ منبع و شخصی در کاخ سفید یا "اف بی آی" نیز اطلاعات منتشر شده در خصوص جاسوسی اسرائیل در کاخ سفید را تکذیب نکرده است و ما به منابع خود اطمینان داریم. کاخ سفید نیز به این مسئله واکنش نشان نداده است تا به دلیل روابط نزدیک بین دولت آمریکا و نتانیاهو هرج و مرجی و آشوبی ایجاد نشود.

شعارسال: به نقل از تلویزیون المیادین,کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد "دانیل لیبمن" خبرنگار روزنامه پولیتیکو که ادعای جاسوسی اسرائیل در کاخ سفید را مطرح کرده است گفت: ماجرایی که فاش کردیم بی نهایت مستند و معتبر است و ما از منابع خبری خود در این خصوص مطمئن هستیم. هیچ منبع و شخصی در کاخ سفید یا "اف بی آی" نیز اطلاعات منتشر شده در خصوص جاسوسی اسرائیل در کاخ سفید را تکذیب نکرده است و ما به منابع خود اطمینان داریم. کاخ سفید نیز به این مسئله واکنش نشان نداده است تا به دلیل روابط نزدیک بین دولت آمریکا و نتانیاهو هرج و مرجی و آشوبی ایجاد نشود.

وی افزود: اسرائیل یکی از خصمانه‌ترین نهاد‌های اطلاعاتی جهان را در اختیار دارد و در این خصوص یکی از بهترین هاست. شمار اندکی از کشور‌ها می‌توانند تجهیزات اطلاعاتی را در واشنگتن و در نزدیکی کاخ سفید کار بگذارند و من از اظهارات خودم در این خصوص مطمئن هستم.

هیچ منبع و شخصی در کاخ سفید یا "اف بی آی" نیز اطلاعات منتشر شده در خصوص جاسوسی اسرائیل در کاخ سفید را تکذیب نکرده است و ما به منابع خود اطمینان داریم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 21 شهریور 98، کد خبر:2522419 ،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
کاش واقعی باشه و خنجری از پشت بخوره آمریکا ؛گرچه بعید نیست آمریکا هم جاسوسی در اسرائیل داشته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین