پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
امارات به واسطه قرارداد با یک شرکت اسرائیلی، سال‌ها از موبایل شخصیت‌هایی همچون امیر قطر، محمد بن‌نایف، سعد حریری و ... جاسوسی می کرده ‏به عنوان قربانیان این جاسوسی نام‌ برده شده.
شعار سال : باز هم ‎امارات؛ جاسوسی از موبایل‌های سیاستمداران، نظامیان و روزنامه‌نگاران خاورمیانه

**گزارش نیویورک‌تایمز تکان‌دهنده است: امارات به واسطه قرارداد با یک شرکت اسرائیلی، سال‌ها از موبایل شخصیت‌هایی همچون امیر قطر، محمد بن‌نایف، سعد حریری و ... جاسوسی می کرده ‏به عنوان قربانیان این جاسوسی نام‌ برده شده.

**مکانیسم این شرکت برای جاسوسی از تلفن‌های همراه، ارسال مسیج به سوژه‌ها است و در صورتی که سوژه بر روی لینک‌های ارسال شده کلیک‌ کنند، با دانلود فوری برنامه پگاسوز در گوشی، فرآیند جاسوسی بلافاصله آغاز می‌شود و سازمان به تمامی اطلاعات موبایل از جمله مکالمات، ایمیل‌ها، چت‌ها، شماره تلفن و حتی صدای اشخاص در صورتی که نزدیک به موبایل باشند دسترسی دارد
در موارد مربوط به سفارش‌های سازمان اطلاعات امارات، NSO مسیج‌هایی با محتوای "تخفیف‌های ویژه رمضان" و مواردی از این دست به سوژه‌ها ارسال می‌کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  کانال اخبار داغ محرمانه، secretnewss@
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین