پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
فرزانه مروستی در خصوص آمار متکدیان که جزء جمعیت‌های پنهان محسوب می‌شوند اظهار کرد، با توجه به اینکه ثبت اطلاعات بایومتریک صورت نمی‌پذیرد، نمی‌توان با جسارت در مورد صحت این اطلاعات سخن گفت.

شعارسال: فرزانه مروستی در خصوص آمار متکدیان که جزء جمعیت‌های پنهان محسوب می‌شوند اظهار کرد، با توجه به اینکه ثبت اطلاعات بایومتریک صورت نمی‌پذیرد، نمی‌توان با جسارت در مورد صحت این اطلاعات سخن گفت.

 مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استان تهران از ثبت اطلاعات متکدیان در سامانه جامع آسیب دیدگان اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با استقرار و بکارگیری این سامانه، کل اطلاعات در کشور از متکدیان در سامانه ثبت خواهد شد و در حقیقت ۳۱ استان به سامانه متصل می‌شوند.

فرزانه مروستی درباره جمعیت و تعداد متکدیان در سطح استان تهران نیز افزود: آمار دقیقی از این افراد نداریم و سالانه در قالب طرح‌های جمع‌آوری، آماری بین دو تا سه هزار نفر در مراکز نگهداری می‌شوند. در حقیقت آمار متکدیان که جزء جمعیت‌های پنهان محسوب می‌شوند از دقت لازم برخوردار نیست و چون هنوز ثبت اطلاعات بایومتریک صورت نمی‌پذیرد، نمی‌توان با جسارت در مورد صحت این اطلاعات سخن گفت.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که سازمان اجتماعی کشور در ثبت اطلاعات متکدیان در دستور کار دارد، سامانه جامع آسیب دیدگان اجتماعی است؛ به شکلی که افرادی که وارد مرکز نگهداری می‌شوند، مشخصات آنها به همراه اسکن قرنیه چشم و اثر انگشت ثبت می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 23 شهریور 1398 ، کدخبر:897364 www.borna.news،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین