پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
پوریانی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده تعرض به سفارت عربستان، گفت: قاضی آخرین دفاعیات را اخذ کرده و قطعا با اسناد و مدارک موجود در پرونده به صدور رای اقدام خواهد کرد.

شعارسال: عباس پوریانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی در رابطه با اینکه آیا احکام متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان صادر شده است یا خیر؟ گفت: جلسات دادگاه تشکیل شد، در جلسه اول با توجه به اینکه تعداد متهمان 21 نفر بود و باید همه حرف های آن‌ها شنیده می‌شد به درازا کشیده شد و آخرین دفاع از متهمان اخذ و جلسه به روز دوم کشیده شد.

وی افزود: قاضی آخرین دفاعیات را اخذ کرده و قطعا با اسناد و مدارک موجود در پرونده به صدور رای اقدام خواهد کرد. در هر صورت پرونده آماده برای صدور رای است و منتظر تصمیم قاضی هستیم.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران همچنین گفت: در روزهای آینده سرپرستان مجتمع های قضایی قدوسی، عدالت ، مدنی، باهنر تغییر خواهند کرد که این تحولات در راستای بهره گیری از تجربیات همکاران در مجتمع های دیگر است.

پوریانی اضافه کرد: مجتمع شهید قدوسی به دلیل ارجاع پرونده‌های ملی و مهم دارای اهمیت است، پرونده هایی از پنج نواحی دادسرا پس از صدور کیفرخواست به این مجتمع ارجاع می شود همچنین پرونده های مهم کلاهبرداری های سنگین و تخلفات پزشکی و بهداشتی دراین مجتمع مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از توصیه های ما به همکاران قضایی این است که در صدور رای، خدا و قانون را در نظر بگیرند و همواره مسیرحرکت های دادرسی به سمت قانون و مقررات است و نگاه این را داریم با کسانی که امنیت جامعه را بهم زده اند و مرتکب کلاهبرداری ها و جرم های سنگین شده اند با قاطعیت برخورد و رای قاطعانه صادر شود.

پوریانی همچنین گفت: استقلال دستگاه قضایی به استدلال قضات باز می گردد اعمال نظارت بر روند رسیدگی به پرونده ها همواره مورد تاکیدات ما است. ملاقات های مردمی نیز در حال انجام است و مردم به راحتی می توانند مشکلاتشان را مطرح کنند.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران افزود: روزهای یکشنبه با حضور در مجتمع های قضایی درملاقات مردمی به مشکلات آنان رسیدگی و بعضا پرونده ها را ملاحظه ومطالعه می کنیم .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 4 مرداد 1395، کدمطلب: 201728 ،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین