پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۰۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه شاهد کاهش سن اعتیاد هستیم، گفت: زنان هم به این کار روی آورده اند و این موضوع در حال افزایش است.

شعار سال: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در همایش طرح یاری گران زندگی اظهار کرد: دولت با جدیت تمام از دستگاه‌های مبارزه با مواد مخدر حمایت می‌کند.

او افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر زمانی در اقدامات خود موفق می‌شود که تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها را به سمت خود بکشاند.

واعظی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها نیز به دنبال سهیم شدن در مبارزه با مواد مخدر هستند، بیان کرد: شاهد کاهش سن اعتیاد هستیم و بانوان که ارکان اصلی خانواده محسوب می‌شوند به این کار روی آورده اند و این موضوع در حال افزایش است.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: وزارت‌‌خانه‌های آموزش و پروش، علوم و تحقیقات، صمت نیز باید مانند ستاد مبارزه با مواد مخدر ستادی را در این زمینه تشکیل دهند، چرا که این موضوع در تمام اقشار گسترش یافته است.

واعظی گفت: اگر فضای مجازی نبود و اطلاعات این گونه منتقل نمی‌شد، امروز در کشور ما بحث مواد صنعتی و شیمیایی آنقدر در دسترس نبود و دسترسی به مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی آسان نبود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: در سال‌های گذشته مبارزه با موادمخدر سنتی در دستور کار بود، اما اکنون با به بازار آمدن مواد مخدر صنعتی مبارزه با این مواد دشوار شده است.

او ادامه داد: ایران به دلیل پافشاری بر روی استقلال خود یک کشور معمولی نیست و طبیعی است که در دنیا دوستان فراوانی دارد و از طرفی هم دشمنانی دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: با تجهیزات سنتی نمی‌توانیم به مبارزه با مواد مخدر آن هم مواد مخدر صنعتی برویم، باید تجهیزات مبارزه ایران در حوزه مواد مخدر مدرن و به روز شود.

او افزود: پایین آمدن سن اعتیاد و افزایش اعتیاد در بانوان بسیار خطرناک است، چرا که بانوان کانون خانواده هستند و اگر به اعتیاد دچار شوند صدمات غیرقابل جبرانی را بر جای می‌گذارند.

واعظی گفت: ما باید جوانان را با موادمخدر و راه‌های پیشگیری از آن آشنا کنیم، چراکه بسیاری از جوانان به دلیل عدم آگاهی از مضرات و آسیب‌های مواد مخدر به این راه کشیده می‌شوند.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان کرد: اولویت ما باید در ابتدا پیشگیری باشد و بعد درمان؛ ما باید جدی تلاش کنیم مساله کاشت و تولید و فناوری و تجارت و ترانزیت را در اولویت مبارزه قرار دهیم و همچنین افغانستان را مجاب به همکاری با ایران کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 23 شهریور 98، کد خبر: 7068902، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
واعظی از زنانه شدن اعتیاد چی می فهمه. حاضرم با ایشان مناظره زنده تلویزیونی داشته باشم. واقعا با کی ها داریم میریم سیزده بدر
ناشناس
France
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
برو کشکت رو بساب بابا. به اندازه توان یا تخصص یا تجربه ات حرف بزن. کلی از بدبختی ها از بی تدبیری شماهاست
مهدی موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
اعتیاد باید ریشه یابی شود! ریشه اعتیاد مسلما در فقر است.. خانواده فقیر هزینه فرهنگی را از بودجه خود حذف میکند، فرهنگ که نباشد آموزش که نباشد در نهایت یک شخصیت بزهکار یا نا آگاه ایجاد میشود که یا به دام اعتیاد خواهد افتاد یک بزهکار انگل جامعه می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین