پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۱۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
بر اساس تحقیقات، میانگین سن شروع مصرف مواد مخدر در کشور ما به ۱۵ سال رسیده است. باور غلط نوجوانان به این‌که مواد مخدری مثل گل یا حشیش، اعتیادآور نیست یکی از دلایل پایین آمدن سن شروع مصرف مواد مخدر در کشور بوده و دراین‌ بین بیشترین جامعه آماری مصرف مواد مربوط به آقایان است.
شعارسال: تحقیقات در این رابطه نشان می‌دهد، تصور بی‌ضرر بودن و اصرار همسالان تمایل افراد به مصرف مواد مخدر جدید مانند گل را افزایش می‌دهد و این آژیر خطر اجتماعی، حال در جامعه ما به صدا درآمده است. با کاهش میانگین سن شروع مصرف سیگار و قلیان، دروازه‌ اعتیاد برای نوجوانان پسر، ۱۴ سالگی و برای دختران ۱۶ سالگی اعلام‌ شده است و این فاجعه باید با دخالت‌های مستمر پیگیری و پیشگیری شود.ستاد مبارزه با مواد مخدر به‌عنوان سازمان اصلی و متولی مبارزه با مواد مخدر اعلام کرده است که حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر وابسته به مواد مخدر یا مصرف‌کننده مداوم وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 23 مهر 1398 ، کدخبر: 430818 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین