پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ طی یک ماه آینده در این شهرستان خبر داد و گفت: «زباله‌گردی» اشتغال کاذب اکثر افاغنه در گرگان است، این کار تهدید جدی علیه بهداشت عمومی است.

شعارسال: معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ طی یک ماه آینده در این شهرستان خبر داد و گفت: «زباله‌گردی» اشتغال کاذب اکثر افاغنه در گرگان است، این کار تهدید جدی علیه بهداشت عمومی است.

 موسی‌الرضا صفری ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار کرد: زباله‌گردی در گرگان به صورت سازمان یافته است اکثر افاغنه به عنوان اشتغال کاذب به این کار مشغول هستند.

وی کارتن‌خوابی را جزو سوژه‌های جدید این روزها در گرگان عنوان و تصریح کرد: 30 تخت خالی در مددسرای امید وجود دارد که افراد کارتن خواب به آنجا معرفی می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان افزود: یک مادر 75 ساله و یک پسر 35 ساله به طور شبانه‌روزی با در اختیار داشتن چند کارتن و کیسه در سطح شهرستان گرگان اسکان می‌کنند که با جدیت دنبال آنها هستیم.

صفری از اورژانس اجتماعی خواست تا کمک کنند افراد کارتن خواب از سطح شهر جمع‌آوری شده و با ساماندهی آنها نسبت به بی‌خانمانی‌شان اقدام شود.

* جمع‌آوری زباله‌گرد از وظایف شهرداری است

وی زباله‌گردی را تهدیدی جدی علیه بهداشت عمومی برشمرد و گفت: دادستانی زباله‌گردی را جرم اعلام کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با بیان اینکه جمع‌آوری زباله‌گرد را از وظایف شهرداری عنوان کرد و افزود: شهرداری حکم بازداشت زباله‌گردی را ندارد و نسبت به جمع‌آوری آنها مسولیت دارد.

صفری در خصوص طرح تفکیک زباله از مبدا بیان کرد: اجرای این طرح به سازمان پسماند واگذار شده است، طی یک ماه آینده با همکاری سه پیمانکار این طرح در شهرستان گرگان اجرایی خواهد شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس  ،تاریخ انتشار: 24 شهریور1398،کدخبر:13980623000706 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین