پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۴۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
بیژن زنگنه در مراسم امضاء قرارداد میدان گازی بلال از امضای قرارداد در هر ۲ هفته یکبار خبرداده گوئی برنامه‌های تبلیغاتی دولت برای روزهای پایانی اش رقم خورده.

شعارسال: بیژن زنگنه در مراسم امضاء قرارداد میدان گازی بلال از امضای قرارداد در هر ۲ هفته یکبار خبرداده گوئی برنامه‌های تبلیغاتی دولت برای روزهای پایانی اش رقم خورده اما دراین بین هستند کارشناسانی که این اقدام زنگنه را سنگ اندازی جدی برای دولت آینده تلقی میکنند چراکه امضای این قراردادها درنهایت نیازمند تزریق بودجه ای است که تامین آن کاری بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین در صورت امضای این قراردادها و تعیین پیمانکار در سالهای آتی دولت آینده می‌بایست به مشکلات تامین بودجه ای بپردازد که سفره آن را دولت تدبیر و امید باز کرده است.

با اینحال برخی از کارشناسان معتقدند اینکه سال‌های پایانی دور دوم دولت‌ها به زمان اوج گرفتن انواع کلنگ‌زنی‌ها و افتتاحیه‌های نمایشی تبدیل شود سنتی است که از زمان دولت سازندگی شاهد آن بوده ایم. تا جاییکه سال‌های دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی شاهد کلنگ زنی انواع طرح های نفت، گاز و پتروشیمی بودیم. این برنامه‌ها در دولت اصلاحات نیز ادامه داشته و در دولت احمدی نژاد به جایی رسید که افتتاح نمازخانه‌ها و ساختمان‌های اداری مجتمع‌ها و طرح‌ها هم در قالب یک پروژه تعریف می‌شدند. شعار "هر ماه افتتاح یک طرح پتروشیمی" ازجمله شعارهای پوپولیستی دوران احمدی نژاد بود که مدت ها زینت بخش تیترهای مطبوعات و تبلیغات پتروشیمی محسوب می‌شد.

حالا بیژن زنگنه که در ۲ دولت سازندگی و اصلاحات استاد چنین مراسم نمایشی محسوب می‌شود باز از اجرای چنین برنامه ای برای میادین مشترک و دقیقا "مشخص شدن تکلیف این میادین" خبر داده است.

اما دراین بین باید دید این وعده نیز می‌تواند دردی از میادین مشترک دوا کند یا می‌بایست به این اظهارات نیز تنها به چشم وعده های انتخاباتی و تبلیغاتی دولتها نگریست. وعده هایی شیرین که می‌تواند تنها به وسیله تبلیغاتی این دولت و گرفتاری دولت آینده در جهت بودجه توسعه به آن نگریست!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار: 24شهریور1398 ، کدخبر: 16543: www.naftiha.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
کلنگ میزنن و وعده میدن یه بودجه ای میگیرن و دیگه خدافظ تا انتخابات بعدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
مدیرای ایرانی کلنگ دوست دارن از اون بیشتر عکس با کلنگ رو دوست دارن امیدوارم این علاقه رو به قیچی و روبان هم پیدا کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
کلنگ می زنیم ، پس هستیم و منافع خودمان را تامین می کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین