پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۳۳۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۸
سیدموید حسینی گفت: اگر شرایط سخت‌تر شود، تولید نفت عربستان نیاز داخلی این کشور را هم به دشواری می‌تواند تامین کند. اگر تاسیسات نفتی کشوری که تولید روزانه یک یا دو میلیون بشکه‌ای دارد آسیب می‌دید، اینقدر قیمت‌ها تغییر نمی‌کرد اما چون عربستان سهم بسیار بالایی دارد تاثیر خیلی زیاد و آنی بر بازار دارد.
شعار سال: سیدموید حسینی‌صدر گفت: اگر شرایط سخت‌تر شود، تولید نفت عربستان نیاز داخلی این کشور را هم به دشواری می‌تواند تامین کند. اگر تاسیسات نفتی کشوری که تولید روزانه یک یا دو میلیون بشکه‌ای دارد آسیب می‌دید، اینقدر قیمت‌ها تغییر نمی‌کرد اما چون عربستان سهم بسیا بالایی دارد تاثیر خیلی زیاد و آنی بر بازار دارد.

وی افزود: ذخایر استراتژیک نفت آمریکا هم نمی‌تواند این خسارت و کمبود را در بازار جبران کند. کشورهای اروپایی که مصرف‌کننده عمده نفت هستند و چین و هند که واردکننده نفت هستند، آسیب خیلی زیادی خواهند دید و متضرر می‌شوند و این امر برای آنها گران تمام می‌شود.

حسینی صدر عنوان کرد: ایران به دنبال این نیست که توازن بازار انرژی را بر هم بزند. ایران در هیچ جنگی دخالت نمی‌کند. می‌دانید که اگر علامتی پیدا می‌کردند که می‌توانستند این حملات را به ایران ربط دهند، بلافاصله با غوغاسالاری رسانه‌ای، این کار را انجام می‌دادند و بزرگنمایی می‌کردند. اکنون هم قیمت نفت به طور منطقی در حال افزایش است زیرا قیمت‌ها با فشار پایین نگاه داشته شده بود. اگر به ایران اجازه فروش نفت ندهند، قیمت حتما بالاتر می‌رود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اطلاع رسانی نود اقتصادی،تاریخ انتشار:26شهریور1398،کدخبر :2123663 ،90eghtesadi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین