پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۱۸۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
«اماتوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در حالی با همتای آمریکایی خود دیدار خواهد کرد که نگران تاثیر وضعیت فعلی خاورمیانه بر تلاش‌های پاریس در خصوص ایران است.
شعار سال:رئیس جمهور فرانسه در حالی با همتای آمریکایی خود دیدار خواهد کرد که نگران تاثیر وضعیت فعلی خاورمیانه بر تلاش‌های پاریس در خصوص ایران است.

 «اماتوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه قرار است هفته آینده در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با «دونالد ترامپ» همتای آمریکایی خود دیدار کند.

این دیدار در حالی انجام خواهد شد که خاورمیانه به دلیل حملات روز شنبه ۲۳ شهریور یمنی ها به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان بسیار ملتهب است چون آمریکا مدعی شده که این حملات از سوی ایران انجام شده است.

ماکرون نگران است که این وضعیت بر تلاش های وی برای زنده نگه داشتن برجام آسیب بزند.

چندی پیش ماکرون در دیدار با ترامپ در حاشیه نشست گروه هفت در فرانسه، طرحی برای راه اندازی خطی اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد دلار برای ایران پیشنهاد داد که هنوز این طرح به جایی نرسیده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:29شهریور1398،کد خبر:4723478،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین