پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۷
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: برنامه ویژه‌ای برای تقدیر از مشاهیر استان در دست اقدام داریم.

شعارسال: مهدی عبدالمالکی ظهر روز پنج شنبه در آئین تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهر کرمانشاه که در تالار برق برگزار شد، اظهار داشت: با برنامه ریزی های منسجم در مجموعه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه فعالیت های ویژه ای را آغاز کردیم که طی آن از بزرگان و مفاخر شهر تقدیر به عمل آوریم.

وی افزود: این سومین مراسم بزرگداشت از مفاخر استان است و افتخار می کنیم که در این برنامه از 3 تن از مفاخر شهر، استان و کل کشور تجلیل می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه بیان داشت: یکی از اهداف برگزاری این نکوداشت‌ها ارتقا حس تعلق خاطر به شهروندان و انتقال این پیام است.

این مسئول عنوان کرد: برای نکوداشت داشته هایمان همواره قدم بر می داریم و این راه را ادامه خواهیم داد.

محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که استان کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی تعبیر کرد اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای پتانسیل ها و زیبایی های فراوانی است که باید در راستای معرفی آنها به جهانیان تلاش کنیم.

این مسئول بیان داشت: با ورود به استان کرمانشاه با توجه به مشاهیر و مفاخر بزرگی که استان دارد انتظار داشتنم برنامه ریزی در جهت تقدیر آنها صورت گیرد و امروز خوشحال هستم که این حرکت ماندگار محقق شده است.

الهی تبار با ابراز امیدواری نسبت به اینکه شاهد برندسازی و جلوه گری و زیبایی‌های استان باشیم، گفت: از همه اساتید تشکر می کنیم که در تمام حوادث و زمانها پای مردم ایستادند و یار و مددکار مردم بودند.

محمدباقر حیدری رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه نیز در این آیین اظهار داشت: در استان کرمانشاه مفاخر زیادی داریم اما همواره طوری رفتار می کنیم که در استان کمبودهای زیادی وجود دارد و از حضور این بزرگواران غافل هستیم.

این مسئول تاکید کرد: ضروری است چنین برنامه هایی تداوم داشته باشد و روزی برسد که هر روز شاهد نکوداشت مفاخر در تمام رشته ها باشیم.

امید امامی آل آقا نفر اول رشته برد تخصصی کشور و فرزند دکتر محسن امامی آل آقا نیز در این برنامه گفت: باید قدردان بزرگان با معرفتی باشیم که تمام علم و آگاهی ما مدیون این بزرگان است.

در ادامه مراسم از دکتر معصومعلی معصومی، دکتر محسن امامی آل آقا و دکتر فتاح فرخی با اعطای لوح و نشان شهریاری کرمانشاه از طرف شهرداری تقدیر بعمل آمد.

همچنین از تمبر یادبود این 3 نفر با مهر اداره پست رونمایی شد و نیز با موافقت شهرداری کرمانشاه برخی خیابان ها و کوچه ها با نام این مفاخر شهر نامگذاری می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4مهر1398 ، کدخبر: 4729459: : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
چقدر خوبه که هنوزم شاعران این مرز و بوم ازشون تقدیر و قدردانی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین