پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۳
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دولت باید سازمان تبلیغات اسلامی را بازوی تقویت برنامه‌های فرهنگی خود بداند.
شعار سال: حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های محوری سازمان تبلیغات اسلامی توجه به هیئت‌های مذهبی است.

وی با اشاره به نقش روحانیت در مساجد و روستا‌ها بیان کرد: حضور یک روحانی در عمق روستا‌ها می‌تواند در نفوذ فناوری نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی که توسط روحانیون در مساجد به‌ویژه روستا‌ها صورت می‌گیرد می‌تواند تاثیر بسزایی در فرهنگ‌سازی مردم و جامعه داشته باشد.

خاموشی با بیان این‌که «سازمان تبلیغات اسلامی سازمانی پر توقع نیست» افزود: با حداقل بودجه‌ای که در اختیار سازمان قرار می‌گیرد می‌توانیم برنامه‌های خوبی را به انجام برسانیم.

وی با اشاره به این‌که «سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اهداف و برنامه‌های خود انحراف ندارد و همواره آماده برای نظارت و بازرسی است» گفت: مستندات تولیدی سازمان نشان می‌دهد حضور یک روحانی در منطقه سبب رفع فقر و مشکلات اقتصادی، توسعه فرهنگی و کشاورزی می‌شود.

وی با اشاره به وابستگی سازمان تبلیغات اسلامی به نقش حاکمیتی در جامعه، اظهار کرد: بقای مدیریت در سطح ستادی و استانی در سازمان تبلیغات اسلامی سبب پختگی در انجام ماموریت‌های فرهنگی می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات با بیان این‌که «مجموعه استانداری باید در تحقق اهداف چشم انداز و سندهای برنامه‌ای حساس باشد» افزود: دولت باید سازمان تبلیغات اسلامی را بازوی تقویت برنامه‌های فرهنگی خود بداند.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: در راستای هر اقدام مثبت و ارزنده‌ای که صورت می‌پذیرد باید تلاش فرهنگی زیادی شود و این جز با همکاری‌های سازمان تبلیغات اسلامی میسر نیست.

وجه الله خدمتگزار، با بیان اینکه «اقدامات بسیار خوبی در راستای ساماندهی هیئت‌های مذهبی در استان صورت گرفته است» گفت: مردم خراسان جنوبی اندیشه‌ای اعتقادی مبتنی بر علم و دانش دارد که از این حیث جزء رتبه‌های ممتاز کشوری است.

وی با اشاره به این‌که «گاهی عده‌ای با سخنرانی‌هایی که در استان دارند مردم و فضای استان را به‌هم می‌ریزند» افزود: کسی که تریبون به او واگذار می‌شود باید در جهت اتحاد و همدلی سخنرانی کند و فضای جامعه را مشوش نکند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اظهارات برخی سخنرانان در پشت تریبون‌ها مشکلی جدی برای دولت و کشور است که باید در این جهت اقدامات مهمی را انجام داد.

وی با بیان اینکه «پس از انتخابات اخیر هیچ شکایتی در استان مطرح نشده است» افزود: باید در جهت همدلی، وحدت و ایمان کار کنیم.

خدمتگزار خواستار تجلیل از مفاخر و صاحب نظران نام و اندیشه در استان شد و تصریح کرد: در حوزه قرآن باید بیشتر تلاش کرد و به گونه‌ای رفتار کرد که قرآن آن را رد نکند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 95021106080: آدرس سایت: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین