پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری، گفت: خوشبختانه با اقداماتی که طی 38 سال برای هنر انقلاب اسلامی صورت گرفته، امروز صاحب مکتب هنری انقلاب اسلامی هستیم که به عنوان گنجینه هنر شیعی شناخته می‌شود.

شعار سال: مراسم تجدید عهد با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس، با حضور مدیران ستادی حوزه هنری و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و بهشت زهرا(س) برگزار شد.

صبح شنبه 21 فروردین ماه و در دومین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی، جمع کثیری از مدیران حوزه هنری و هنرمندان انقلاب اسلامی با حضور در مرقد امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، به قرائت فاتحه برای روح بزرگ معمار هنر انقلاب اسلامی پرداختند.

در این مراسم که در فضایی معنوی برگزار شد، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، محمد حمره زاده قائم مقام رئیس و معاون سینمایی حوزه هنری، فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری، مجید مصلحی مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری، مرتضی گودرزی دیباج مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، رحمت امینی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، مسعود صفوی مدیر مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری، هادی مولوی‌دوست مدیر روابط عمومی حوزه هنری و دیگر مدیران ستادی حوزه هنری حضور داشتند.

از دیگر چهره‌های حاضر در این مراسم می‌توان به حسین فتاحی، محمدحسین قدمی، علی داوودی، سعیده حسینجانی، محمود ابوالحسنی، علی‌الله سلیمی، محمود حبیبی کسبی، علی کاشفی‌پور، صادق کوچک‌زاده و ... اشاره کرد.

محسن مومنی‌شریف در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به حرم مطهر امام خمینی(ره) آمده‌ایم تا با میثاق با آرمان‌ها، رهنمودهایشان، هفته هنر انقلاب را شروع کنیم.

او با اشاره به اینکه امام (ره) در پایان عمر شریف خویش بخش دیگری از شخصیت‌ نورانی‌شان را که وجه ادبی آن بود بروز دادند، گفت: امام خمینی در بهمن 57 در سخنرانی تاریخی خود به این موضوع که ما با سینما و تمدن مخالف نیستیم اشاره کردند و خوشبختانه طی این 38 سال، کارهای ویژه‌ای برای هنر انقلاب اسلامی صورت گرفته و امروز صاحب مکتب هنری انقلاب اسلامی هستیم که به عنوان گنجینه هنر شیعی شناخته می‌شود.

بنا بر این گزارش، حاضران همچنین ضمن قرائت فاتحه برای دکتر بروجردی، خدیجه ثقفی همسر امام(ره)، آیت‌الله سلطانی طباطبایی بروجردی به گلزار شهدای بهشت زهرا رفتند و با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدانی چون شهید آوینی، شهید صیادشیرازی، شهید یاسینی و شهید ستاری ادای احترام کردند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395، کد مطلب: 95012107767:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین