پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) درباره بازماندن سه میلیون و پانصد هزار کودک یمنی از ادامه تحصیل به سبب پیامدهای ادامه جنگ افروزی سعودی‌ها و متحدانشان هشدار داد.

شعارسال: صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) درباره بازماندن سه میلیون و پانصد هزار کودک یمنی از ادامه تحصیل به سبب پیامدهای ادامه جنگ افروزی سعودی‌ها و متحدانشان هشدار داد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، صندوق یونیسف در بیانیه ای در سایت خود افزود: با آغاز سال جدید تحصیلی در سایه تداوم نبردها، دو میلیون کودک خارج از مدرسه مانده اند که از جمله آنها، نیم میلیون کودکی هستند که از زمان آغاز نبردها در ماه مارس سال 2015 میلادی از تحصیل بازمانده اند.

صندوق یونیسف از مسئولان آموزش و پرورش در سراسر یمن خواست تا با یکدیگر تلاش کنند و راه حلی فوری برای تامین حقوق همه معلمان و کارکنان بخش تعلیم و تربیت بیابند تا کودکان بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.

این صندوق جامعه بین المللی و طرف های کمک کننده و شرکای دخیل در امر رشد و توسعه خواست تا از معلمان حمایت کنند و جلوی حملات به تاسیسات آموزشی و معلمان را بگیرند.

به گفته منابع یمنی، نزدیک به 2000 مدرسه به طور کلی یا جزئی از زمان آغاز تجاوزگری ائتلاف سعودی به یمن آسیب دیده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 5مهر 98، کد خبر:2105709 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
سازمان ملل چرا در حمایت از جنگ زده ها کاری نمیکنه و فقط اطلاعیه میده فقط چون که خودشون هم از اونان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین