پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۳۷۶۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
نماینده مردم فلاورجان در تذکری به وزرای امور اقتصادی و دارایی و صنعت و معدن عنوان کرد که خروج حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور برای واردات مربا و ژله در این شرایط اقتصادی چه دلیلی دارد؟

شعار سال: تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که یکی از این تذکرات جالب توجه است.

سیدناصرموسویلارگانینماینده مردم فلاورجان در تذکری به وزرای امور اقتصادی و دارایی و صنعت و معدن عنوان کرد که خروج حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور برای وا ردات مربا و ژله در این شرایط اقتصادی چه دلیلی دارد؟

علاوه بر این،سیدمهدیمقدسی نماینده مردم اراک به اتفاق 85 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در تعیین سهامدار با اهلیت مالی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌هایآذرابو هپکو به منظور بازگشت رونق گذشته و برخورد با تخلفات صورت گرفته شدند.

ناهید تاج‌الدیننماینده مردم اصفهان به اتفاق 26 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهورخواستار الزام دستگاه‌های اجرای قوانین در خصوص پرداخت فوق‌العادهایثارگری به فرزندان شاهد، جانبازان و ایثارگران شدند.

چنارانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که زمستان در پیش است از هم اکنون به فکر امکان گرمایشی استاندارد برای مدارس باشید.

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و محسن علیجانی زمانی نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر راه و شهرسازی لزوم رفع مشکل متقاضیان مسکن را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر دادگستری خواستار تعیین تکلیف کارکنان و قضات شوراهای حل اختلاف شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قدس آنلاین، تاریخ 15 مهر 98، کد مطلب: 673457: www.qudsonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
احتمالا اون فرد خریدار خانومش مربا دوس داشته بچه اش هم ژله ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین