پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهوری سوریه اعلام کرد که دمشق و رهبری سیاسی تدابیر لازم را برای مقابله با تهاجم ترکیه به خاک سوریه اتخاذ کرده‌اند.
شعار سال:مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهوری سوریه اعلام کرد که دمشق و رهبری سیاسی تدابیر لازم را برای مقابله با تهاجم ترکیه به خاک سوریه اتخاذ کرده‌اند.

 «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «روسیا الیوم» اعلام کرد که نظام دمشق و رهبری سیاسی آن، تدابیر لازم را برای مقابله با حمله نظامی ترکیه به خاک سوریه اتخاذ کرده‌اند.

شعبان در پاسخ به احتمال وقوع درگیری میان نیروهای سوریه و ترکیه، خاطرنشان کرد که همه چیز محتمل است.

این دیپلمات ارشد سوریه تصریح کرد که بیشتر همپیمانان «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه وابسته به جبهه النصره و داعش هستند.

وی با بیان این‌که دولت سوریه از عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از خاک این کشور خرسند است، متذکر شد سوریه نمی‌خواهد اشغالگر آمریکا را با ترکیه جایگزین کند.

شعبان در ادامه گفت که همپیمان روسی درصدد برگزاری نشست امنیتی مشترک «سوری- ترکی» در شهر سوچی روسیه است.

تهاجم نظامی ارتش ترکیه و گروه همپیمانش، موسوم به «ارتش آزاد سوریه»، بامداد چهارشنبه گذشته با حملات هوایی و سپس حرکت واحدهای زمینی برای تصرف بخش‌هایی از مناطق تحت کنترل گروه‌های کرد سوریه آغاز شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:24مهر1398،کد خبر:2119982 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین