پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای ارائه سرویس مناسب به بیمه شدگان، 9 پروژه خدمات نوین سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.

شعارسال: سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح پروژه مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی، که امروز( سه شنبه ) برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ارائه سرویس مناسب به بیمه شدگان با برقراری سامانه آنلاین، استحقاق درمان و ایجاد نسخه نویسی الکترونیک، طی سال های آتی، تمامی کارت های هوشمندی که قابلیت ثبت و ذخیره سازی بخشی از اطلاعات درمانی بیمه شدگان را دارند، جایگزین دفترچه های درمانی موجود در سازمان تامین اجتماعی می شوند.

وی تصریح کرد: احراز هویت و تایید استحقاق دریافت خدمات درمانی آنلاین، جلوگیری از بروز سوء استفاده های احتمالی، تولید اسناد جعلی، کاهش و مدیریت هزینه های وارده از جمله اهداف اجرای این پروژه ها هستند.

نوربخش با توضیح در خصوص مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی افزود: سازمان تامین اجتماعی به منظور حفظ و رضایتمندی در میان اقشار مختلف جامعه اعم از مخاطبین مستقیم ( بیمه شده، مستمری بگیر، کارفرما ) و مخاطبین غیر مستقیم،اقداماتی از جمله ایجاد مراکز مشاوره، مرکز تماس 142 و مرکز ارتباط مردمی، امروز راه اندازی شد.

*جلوگیری از حدود 3 میلیون سفرهای درون شهری

در حاشیه این مراسم ، محمد حسن زدا ، معاون فنی درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: تاکنون توانسته ایم دریافت لیست و فیش پرداخت را به صورت اینترنتی انجام دهیم به گونه ای که از حدود 3 میلیون سفر درون شهری جلوگیری شد.

وی ادامه داد: در اختیار قرار دادن سوابق بیمه شدگان در اینترنت، ابلاغ های اینترنتی، صدور دفترچه ها در تمامی شعب و اجرای پرونده الکترونیک از دیگر اقدامات این سازمان هستند که موجب شد تاکنون 110 هزار پرونده اسکن و 30 هزار متر مربع بایگانی، با اجرای این طرح با سرعت انجام شود.

زدا افزود: در امر پاسخگویی، تمامی پرونده ها را به صورت دیجیتالی قرار داده ایم تا در صورت نیاز به اطلاعات پرونده دسترسی امکان پذیر باشد.

زدا عنوان کرد: در سال جاری ، بازرسی هوشمند را نیز در دستور کار قرار داده ایم و در بخش پرداخت متمرکز نیز، توانسته ایم بیش از 2 هزار و 100 میلیون شماره حساب را به صورت متمرکز در آوریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 11 مرداد 1395، کدمطلب: 5716708 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین