پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس اعتراض رسمی خود را به قوه قضائیه در رابطه با پرونده املاک نجومی اعلام کرده است و قطعا املاک واگذار شده شهرداری تعیین تکلیف خواهد شد.

شعارسال: غلامرضا حیدری، در خصوص تاخیر در روند بررسی پرونده املاک نجومی و پیگیری نمایندگان تهران در مجلس گفت: فعلا اعتراض‌مان را به قوه قضائیه و به طور رسمی اعلام کرده‌ایم و باید به همین ترتیب جلو برویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در رابطه با جزئیات این اعتراض اظهار کرد: اعتراض کردیم که حقی عمومی تضییع شده است. همه موظف هستیم نگذاریم این اتفاق رخ بدهد. پیشگیری نشده است و نباید بگذاریم بیشتر جلو برود.

حیدری با بیان اینکه امیدوار است در پس این اعتراض اتفاق خوبی رخ دهد، عنوان کرد: در حال حاضر با جدیتی که پیش آمده است قطعا به نتیجه خواهد رسید.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان مجلس املاک نجومی که از سوی شهرداری تهران به افراد حقیقی و حقوقی واگذار شده، تعیین تکلیف خواهد شد یا خیر؟ گفت: امیدواریم و ما محکوم به امیدوار بودن در همه زمینه‌ها هستیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 5آبان1398 ، کدخبر: 915781: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین