پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
رئیس‌جمهوری فرانسه در واکنش به اظهارات اخیر نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا درباره یک سرباز مسلمان کشته‌شده در ارتش آمریکا گفت موضع‌گیری‌های ترامپ تهوع‌آور است.

شعارسال: پایگاه اینترنتی هیل گزارش کرد: « فرانسوا اولاند که ماه گذشته به‌طور رسمی حمایت خود را از هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها اعلام کرده بود، به گروهی از خبرنگاران حاضر در پاریس گفت تندروی‌های دونالد ترامپ حتی در ایالات متحده تهوع‌آور است، به خصوص وقتی که دونالد ترامپ آن حرف‌ها را درباره یک سرباز زد.»

ترامپ هفته جاری در واکنش به حضور پدر و مادر یک سرباز مسلمان در گردهمایی ملی حزب دموکرات، گفت پدر این سرباز به دلیل تعصب اسلامی به همسرش اجازه صحبت کردن نداده است.

این صحبت‌های ترامپ با واکنش‌های منفی گسترده‌ای مواجه شده است. از جمله مادر سرباز کشته‌شده گفته است که به‌دلیل غالب شدن احساسات بر او قادر به صحبت نبوده و حرف نزدن وی ارتباطی با تعصب نداشته است.

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته (سه‌‌شنبه) از ترامپ انتقاد کرد. او با بیان اینکه این میلیاردر نیویورکی به درد ریاست‌جمهوری نمی‌خورد، به حزب جمهوری‌خواه توصیه کرد فرد دیگری را به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری معرفی کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 13 مرداد 1395، کدمطلب: 128486 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین