پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۴۴۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶
رئیس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان کالای کشباف، جوراب و کاموای تهران اظهارداشت: بر اساس آئین نامه ضوابط خاص صنف کشباف دارای ۱۵ رسته می باشد، و برخی از اعضای اتحادیه که در رسته نخ فعالیت دارند با تمام سختیهای موجود بر این باور بودند که تا مواد اولیه فراهم نباشد نمی توانیم برای تولید قدم برداریم. بنابراین متحد شده و سرمایه خود را جهت واردات مواد اولیه سرازیر کرده اند و پس از مدتها توانستیم تا قدری از نیازهای داخلی را تامین و زنجیره تولید را به جریان بیاندازد. در این راستا کارگروه بررسی و تامین مواد اولیه پوشاک در تامین و توزیع این مواد به اعضاء کمک شایانی نمود که از این بابت بسیار سپاسگذاریم.

شعار سال: رئیس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان کالای کشباف، جوراب و کاموای تهران اظهارداشت: بر اساس آئین نامه ضوابط خاص صنف کشباف دارای ۱۵ رسته می باشد، و برخی از اعضای اتحادیه که در رسته نخ فعالیت دارند با تمام سختیهای موجود بر این باور بودند که تا مواد اولیه فراهم نباشد نمی توانیم  برای تولید قدم برداریم. بنابراین متحد شده و سرمایه خود را جهت واردات مواد اولیه سرازیر کرده اند و پس از مدتها توانستیم تا قدری از نیازهای داخلی را تامین و زنجیره تولید را به جریان بیاندازد. در این راستا کارگروه بررسی و تامین مواد اولیه پوشاک در تامین و توزیع این مواد به اعضاء کمک شایانی نمود که از این بابت بسیار سپاسگذاریم.

سید علی اصغر بهبهانی در ادامه افزود: البته این مواد می تواند در برخی از امور تولید به صنف کمک کند اما همواره باکمبود مواد اولیه روبروشده ایم، به جرات می توان گفت که پتانسیل تولید در رسته های این صنف بسیار بالاست بطوریکه تنها بخش کوچکی و مقدار بسیار کمی از آن در حال حاضر به مصرف داخلی می رسد و برای صادرات نیز چالشهای کمبود مواد اولیه تمامی پروژه های صادراتی را اخته کرده و اجازه تبادلات خارجی را از دست تولید کننده و صادر کننده خارج می سازد.بهبهانی تاکید کرد: تولید کنندگان نخ در ایران نیز دارای پتانسیل زیادی هستند اما این طیف نیز دارای مشکلات عظیمی هستند که دست آنها را برای تولید بسته نگه داشته است، این افراد در خصوص نوع بخصوصی از نخ فعال هستند اما به جهت عدم صرفه در بحث بکارگیری برخی ماشین آلات و کارگر و در نهایت قیمت تمام شده در تولید متضرر خواهند شد بنابراین نمی توانند دست به تولید انبوه بزنند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار 6 آبان    98، کد خبر:   21696،  www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین