پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۵۱۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صنعت معدن تجارت با اشاره به اینکه آرامش امروز بازار مدیون ایثار اصناف است، گفت: دخالت در کار اصناف و روند داد و ستد پذیرفته نیست و باید مدیریت بازار را به اصناف بسپاریم.

شعار سال: عباس قبادی معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صنعت معدن تجارت ضمن تاکید بر پذیرش مکانیزم عرضه و تقاضا در بازار افزود: معتقدیم مدیریت بازار باید بر عهده بازاریان باشد و ظلم در حق بازاریان را در هیچ سطحی نمی‌پذیریم .

وی با بیان اینکه موضوع نایاب شدن کالا در سطح بازار غیر قابل قبول است، ادامه داد: با کمک و همت اصناف نقشه‌های دشمنان با ابزار تحریم برای کمبود میزان کالاهای اساسی در سطح عرضه نقش بر آب شد.

قبادی اصناف را دلسوز مردم دانست و اظهار کرد: قبل از آنکه اقدامی از سوی دولت برای نظارت برقیمت کالاها انجام شود؛ اطمینان داریم بازاریان با در نظر گرفتن شرایط مردم از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری خواهند کرد .

وی همچنین خواستار رعایت نصب برچسب قیمت بر روی کالاها شد و افزایش بهره‌وری و جلوگیری از تخلف بعدی را از جمله نکات مثبت این عمل در سطح عرضه دانست و خواستار تسریع در رسیدگی به وضعیت صنوف بدون پروانه کسب و تسهیل دریافت پروانه توسط این واحدهای صنفی شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت، وی از روسای اتحادیه های صنفی خواست قبل از ارجاع پرونده‌های تخلف به تعزیرات حکومتی، خود اقدام به حل و فصل تخلف و جلب نظر مشتری کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موضوع تامین و عرضه لاستیک موردنیاز خودروهای باری سبک و سنگین، گفت: در خصوص توزیع و عرضه این محصول هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و روسای سازمان‌های صمت سراسر کشور می‌توانند در ستاد تنظیم بازار استان‌ها نسبت به مدیریت و توزیع این محصول اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اتاق اصناف تهران، تاریخ 29 آذر 98، کد مطلب: 23931: www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Denmark
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
0
0
در این صورت باید نظارت قوی تر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین