پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۴۶۹۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد تهران با تاکید بر ضرورت حفظ جایگاه پراهمیت اصناف اظهار داشت:با نگاهی کارشناسانه به شرایط موجود به نظر می رسد تفکر و نگرشی هدفمند در حال شکل گیری است که به نوعی اعمال افکار نئولیبرالیسمی بوده و در صدد کم رنگ و بی اثر نمودن نقش اساسی اصناف در تصمیم گیری های سیاسی و اقتصادی است.
شعارسال:  رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد تهران با تاکید بر  ضرورت حفظ جایگاه پراهمیت اصناف  اظهار داشت:با نگاهی کارشناسانه به شرایط موجود به نظر می رسد تفکر و نگرشی هدفمند در حال شکل گیری است که به نوعی اعمال افکار نئولیبرالیسمی بوده و در صدد کم رنگ و بی اثر نمودن نقش اساسی اصناف در تصمیم گیری های سیاسی و اقتصادی است.
 
حمیدرضا رستگار رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد تهران در همین خصوص افزود: گسترش این شرایط با ایجاد موانع و گلوگاه های مختلف اعم از وضع قوانین سخت و تغییر نظام توزیعی از جمله راه اندازی و صدور مجوز برای گروه های موازی مانند انجمن های تخصصی مختلف و فروشگاه های زنجیره ای (مال ها) انجام می شود.
 
وی در ادامه گفت: متاسفانه امروزه با نگاه تنگ نظرانه و غیرتخصصی، جایگاه سنتی و تاثیرگذار جامعه بزرگ انقلابی اصناف بر امور مختلف مردم اعم از فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مورد هجمه های زیاده خواهان قرار گرفته و صبر و سکوت و شکیبایی نجبا نیز بر سرعت این وضع نامطلوب و ناصواب شتاب بخشیده است.
 
رستگار گفت:حاکم شدن این شرایط بر تمامی حوزه های صنفی و اتاق های اصناف در حال تضعیف، حذف، استحاله و ساقط شدن آنها از لحاظ انتفاع است ، لذا این شرایط می طلبد تا از پیشکسوتان و دلسوزان مجموعه تقاضا می کنم، ضمن حفظ هوشیاری کامل و رصد اوضاع فعلی با انسجام و حمایت قاطع از هئیت رئیسه اتاق ، مطالبات خود را به صورت مکتوب به اطلاع مسئولین امر برسانند؛ چرا که حفظ جایگاه اصناف امری ضروری است.
 
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت  خبری اتاق اصناف  تهران،تاریخ انتشار:    21 آذر 1398،کدخبر:   23074   ،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین