پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه به دنبال راه اندازی حج عمره برای زائران هموطن هستیم، گفت: با تلاش مسئولان امر تاکنون مقدمات و برنامه ریزی های راه اندازی حج عمره به انجام رسیده است. وی اظهار داشت: پس از نهایی شدن توافقات مسئولان ایرانی با مسئولان حج و زیارت عربستان و انجام اقدامات اداری آن اطلاع رسانی جامع و کاملی از نحوه اقدامات به انجام رسیده اعلام خواهد شد.

شعار سال: اکبر رضایی روز پنجشنبه افزود: با توجه به استقبال هموطنان عزیز کشورمان برای اعزام به سفر حج عمره، تاکنون بسیاری از اقدامات اولیه راه اندازی این سفر معنوی به انجام رسیده اما بازگشایی آن بستگی به نهایی شدن توافقات طرفین دارد.

وی اظهار داشت: پس از نهایی شدن توافقات مسئولان ایرانی با مسئولان حج و زیارت عربستان و انجام اقدامات اداری آن اطلاع رسانی جامع و کاملی از نحوه اقدامات به انجام رسیده اعلام خواهد شد.

معاون سازمان حج و زیارت تصریح کرد: برهمین اساس زمان اعزام زائران به سفر معنوی حج عمره بستگی به نهایی شدن زمان توافقات خواهد داشت که پس از انجام این مهم اقدامات نام نویسی برای اعزام به عربستان به انجام می رسد.

رضایی اظهار داشت: با توجه به تلاش و پیگیری مسئولان این سازمان برای راه اندازی حج عمره امیدوارم شرایط مطلوب اعزام تا قبل از پایان سالجاری به انجام برسد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که اعزام کاروان های عتبات عالیات از چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: تا آرام شدن کامل اوضاع عراق و حفظ امنیت برای زائران ایرانی اعزامی به عتبات عالیات به انجام نخواهد رسید.

براساس اعلام مسئولان سازمان حج و زیارت امسال بیش از ۸۸ هزار زائران ایرانی از ۱۹ ایستگاه پروازی توسط شرکت هواپیمایی ایران (هما) از سراسر کشور برای انجام مناسک حج راهی سرزمین وحی شدند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 30 آبان    98، کد خبر:   83563840، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
0
این هم منبع درآمد خوبیه برای دولت. بخور که خوب تپل شی دولت جون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین