پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۱۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز چهارشنبه ششم آذرماه گفت: با حرکت عظیم، با شکوه و گسترده مردم در سراسر کشور این فتنه خاموش شد منتها برای مسئولین، مسئولیت بزرگتری پدید آمد که به فکر حل مشکلات مردم باشند، اقناع افکار عمومی داشته باشند و مردم را در جریان بگذارند.

شعارسال: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ان شا الله مشکلات کشور با کار جهادی و با حضور بسیجی و بسیجی گونه در سراسر کشور حل شود.
 
به گزارش ایسنا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز چهارشنبه ششم آذرماه گفت: با حرکت عظیم، با شکوه و گسترده مردم در سراسر کشور این فتنه خاموش شد منتها برای مسئولین، مسئولیت بزرگتری پدید آمد که به فکر حل مشکلات مردم باشند، اقناع افکار عمومی داشته باشند و مردم را در جریان بگذارند.
 
وی  با قدردانی از مردم وفادار و با بصیرت ایران اسلامی گفت: مردمی که در سراسر کشور در صحنه حاضر شدند و علیه فتنه ای که پشت سرش مسلما قدرت های سلطه گر بودند به گونه ای قیام و حرکت کرده که الحمد الله آتش فتنه را خاموش کردند. فتنه ای که مسلما برخی از کشورهای غربی، برای آن هزینه های گزافی کرده بودند تا بر موج اعتراضات مردمی سوار شوند و آن را تبدیل به آشوب و جریان براندازی کنند، در حالیکه حتما حد فاصل روشنی میان اعتراض و انتقاد و بین فتنه گری و آشوبگری و تخریب وجود دارد.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه  انتقاد حق مردم است و به نفع مسئولین است که انتقادات مردم را بشنوند، گفت: فشارهای اقتصادی مخصوصا در سالهای اخیر، حتما مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده که باید همه مخصوصا دولت و دستگاه های اجرایی و البته قوای دیگر به آن توجه داشته و در حل آن جهادگونه عمل کنند.
 
وی در ادامه به موضوع تخریب های آشوبگران اشاره کردند و افزود: مساله تخریب و آشوب موضوع دیگری است. اینکه بانک ها را به آتش بکشند، کارگاه های شخصی مردم را به آتش بکشند. عده ای زیادی را در این شرایط دشوار، بیکار کنند و اموال عمومی را تخریب کنند و مورد هجمه قرار بدهند، اینها انتقاد نیستند و مسلما دشمنان برای این کار سرمایه گذاری کرده بودند و هزینه های گزاف کرده بودند که بهره ببرند که به لطف حق تعالی، به فضل الهی با حرکت عظیم و پر جوش مردم در سراسر کشور این فتنه خاموش شد منتها برای مسئولین، مسئولیت بزرگتری پدید آمد که به فکر حل مشکلات مردم باشند، اقناع افکار عمومی داشته باشند و مردم را در جریان بگذارند.
 
آملی لاریجانی گفت: هیچ سرمایه ای بزرگتر از خود مردم در حل مشکلات نیستند و تببین ها و توضیح ها باید به سویی باشد که اقناع عمومی و رضایتمندی مردم را در بر داشته باشند. مردم بصیر و فهیم ایران که وقتی به این نتیجه می رسند که دشمن در پشت صحنه فتنه انگیزی می کند، به صحنه می آیند و مقابله می کنند، مسلما اگر مسائل برایشان مطرح بشود حتما برای حل مشکلات، کمک می کنند. لذا باید در اینجا هم تقدیر و تشکر و تکریم و تعظیم کنیم نسبت به این حرکت عظیم و پر معنای مردم در سراسر کشور و هم درخواست کنیم از همه مسئولین و نهادها که هر آنچه برایشان ممکن است برای حل مشکلات مردم، ان شا الله انجام دهند تا مشکلات مردم مرتفع شود.
 
وی افزود: نکته دوم تبریک و تهنیت است به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین واقعا فکری که حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) القا کرد و بر اساس آن این سازمان تاسیس شد اندیشه بلندی بود با تاثیرات شگرف، و عمده اهمیت این سازمان مردمی بودن آن است که از میان توده های مردمی، با اتکای به مردم مشکلات را حل کنند. در زمان دفاع مقدس، در صحنه بودند. بعد از دفاع مقدس هم در سازندگی کشور، هر کجا که توان داشتند، در میدان بودند. امروز هم در میدان هستند.
 
لاریجانی گفت: باید افراد جهادی در میدان باشند، افرادی که از جنس خود مردم باشند. این موضوع در بسیج متبلور است. هم کار جهادی و هم اهداف الهی و ارزش های الهی. این ترکیب، ترکیبی معنوی و انقلابی است که ان شا الله امیدواریم که خداوند تبارک و تعالی، به همه بسیجیان توفیق بدهد و به ما هم توفیق تشکر و قدردانی و همراهی بدهد تا ان‌شاالله این مسیر ادامه پیدا کند و مشکلات کشور با کار جهادی و با حضور بسیجی و بسیجی گونه در سراسر کشور مشکلات حل شود.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا   ،تاریخ انتشار:  6   آذر 1398،کدخبر:    98090604481  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین