پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
دبیر انجمن طراحان پارچه و لباس، لباس کاروان ملی ایران در المپیک ریو را هم مغایر با معیارهای زیبایی‌شناسی و فرهنگ ایرانی توصیف می‌کند.

شعار سال: در جلسه‌ای که دوشنبه ۱۸ مردادماه، به منظور تجلیل از خبرنگاران حوزه مد و لباس برگزار شد، صدیقه پاک بین با انتقاد از لباس کاروان المپیک ایران گفت: لباسی که برای ورزشکاران و مدال آوران ما طراح شده بود، هیچ تناسبی با معیارهای زیبایی شناسانه نداشت. حتی دومین سری از لباس‌ها که به همت کامران بختیاری طراحی شد، با این که بهتر از نمونه نخست بود اما چندان به دل نمی‌نشست.

دبیر انجمن طراحان پارچه و لباس گفت: من به رئیس کمیته ملی المپیک نامه دادم و گفتم چطور کشورهای دیگر از سه سال پیش برای لباس مخصوص کاروان المپیک خود برنامه‌ریزی می‌کنند و از گروه‌های متخصص و متعدد می‌خواهند تا به طراحی مدل‌های مختلف بپردازند اما ما همه چیز را به دقیقه ۹۰ واگذار می‌کنیم؟

پاک بین همچنین بیان کرد: ما باید برای کسانی که برای ما افتخار می‌آفرینند لباسی طراحی کنیم که هم زیبا باشد هم هماهنگ با فرهنگ ایرانی- اسلامی ما در حال حاضر ما فارغ‌التحصیلان زیادی در رشته طراحی لباس داریم و این افراد توانایی‌های بسیار زیادی در این زمنیه دارند؛ چرا باید طوری رفتار کنیم که انگار هیچ نیروی متخصصی در این زمینه وجود ندارد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395، کد مطلب: 3734236:www. mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین