پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۸۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۶
استاندار کرمان با اشاره به مشکل تعدد قوانین در این حوزه تاکید کرد: گاهی وجود این قوانین زیاد، باعث سر درگمی و تناقض در حقوق کودک می شود که اگراین موارد رفع شود می توانیم بهتر وظایف خود را انجام دهیم.

شعارسال: محمد جواد فدائی در هفدهمین کنفرانس تخصصی حقوق کودک با حضور معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و دبیر ملی کنوانسیون حقوق کودک در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان، تعدد قوانین را از مشکلات این موضوع برشمرد و بر هماهنگی دستگاه‌های مختلف جهت یکپارچگی قوانین تاکید کرد. وی با بیان اینکه در سال 72 ایران به کنوانسیون حقوق کودک پیوسته است، گفت: باید بتوانیم سازمان های بین المللی را نسبت به برخی قوانین و حقوق کودک در ایران قانع کنیم . استاندار کرمان با اشاره به مشکل تعدد قوانین در این حوزه تاکید کرد: گاهی وجود این قوانین زیاد، باعث سر درگمی و تناقض در حقوق کودک می شود که اگراین موارد رفع شود می توانیم بهتر وظایف خود را انجام دهیم. وی اظهار داشت: دستگاه های مختلف وظایف مختلفی را در زمینه احقاق حقوق کودک بر عهده دارند و امیدواریم در انبوه قوانین آن چیزی را که به نفع کودکان است را انجام دهیم.

فدائی افزود:امیدوارم جمع بندی این همایش به تصمیات خوبی منجر شود و ما شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 11آذر1398 ، کدخبر: 930756: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین