پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
تاکنون نام بیش از ۱۵ نفر بر سر زبان‌ها است، ولی در نهایت در هفته جاری اسامی دقیق کاندیدا‌ها مشخص می‌شود.
شعارسال: از شنبه ۲۸ آذر به مدت ۷ روز زمان ثبت نام کاندیدا‌های دوردهم مجلس شورای اسلامی است.

از ماه‌ها قبل برخی به عنوان کاندیدا‌ها فعالیت‌هایی را در حوزه شهرستان انجام دادند.

تاکنون نام بیش از ۱۵ نفر بر سر زبان‌ها است، ولی در نهایت در هفته جاری اسامی دقیق کاندیدا‌ها مشخص می‌شود.

در این خبر در نظر داریم اسامی چند کاندیدا به اختصار معرفی کنیم.


مهرداد لاهوتی: متولد ۱۳۴۰، شهر کومله از توابع شهرستان لنگرود، نماینده فعلی مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و عضو و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس می‌باشد.

لاهوتی نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی نیز بود.

سیدگل آقا پورعباس: رئیس سابق اداره تامین اجتماعی لنگرود در انتخابات مجلس نهم رقابت تنگاتنگی با مهرداد لاهوتی داشت و در نهایت با اختلاف اندکی رقابت را به لاهوتی واگذار کرد. پیش بینی می‌شود پورعباس در این دوره از رقابت‌ها نیز موفق ظاهر شود.

حسن پورقربان: وی با استعفا از سمت شهرداری املش عملا برای حضور در انتخابات مجلس دهم اعلام آمادگی کرد. رئیس اداره راه و شهردار شهر‌های سابق لنگرود و املش از جمله کاندیدای پرشانس انتخابات هفتم اسفند محسوب می‌شود.

محمدعلی احمدی شاد: کارمند جهاد کشاورزی در حال حاضر دانشجوی دوره دکتری کشاورزی بوده و پیش بینی می‌شود بصورت مستقل وارد رقابت‌های انتخاباتی شود.

محمد اخوان بازارده: فرماندار شهرستان‌های رودسر و بندر آستارا در دولت اصلاحات و برادر نماینده سابق مردم لنگرود از جمله فعالان سیاسی اصلاح طلبی است.

نادر جهان آرای:حضور مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و کاندیدای دوره قبلی انتخابات به عنوان چهره نزدیک به اصلاح طلبان در انتخابات محتمل است.

پرویز محمدنژاد: قائم مقام سابق شرکت توزیع نیروی برق گیلان که برای حضور در انتخابات از سمت خود کناره گیری کرده بود از چندی پیش با توجه به گفتگو‌هایی که با برخی سایت‌های محلی انجام داده عملا حضور خود در انتخابات را کلید زده است.

حسن اخگری گلسفیدی: عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت یک چهره‌ی دانشگاهی محسوب می‌شود و در انتخابات مجلس نهم نیز توانسته بود حدود ۷ هزار رای کسب نماید.

احمد اسماعیلی بازارده: مدیرکل سابق بنیاد شهید گیلان، رئیس مرکز حفظ و ترویج اندیشه شهدا و ایثارگران بنیاد علمی دانش پژوهان بوده و به عنوان یک چهره اصولگرا در انتخابات مجلس دهم حضور می‌یابد.

محمد پوررضا: ۴۱ ساله و فوق لیسانس مدیریت اجرایی / کارمند وزارت دارایی از سال ۱۳۷۸ / سابقه سی سال فعالیت در ورزش کشور به صورت حرفه‌ای / صاحب امتیاز ومدیر مسول نشریه بین المللی آفتاب ورزشی

محمود دهگان: کاندیدا دور هفتم مجلس شورای اسلامی که رقابت نزدیکی با محمدعلی حیدری داشت که در نهایت میدان را به رقیبش واگذار کرد – بخشدار لنگرود، تالش، صومعه سرا از جمله مسئولیت‌های گذشته وی است.

حمید رمضانپور دریاسری: کارشناس ارشد حقوق بین الملل و استاد دانشگاه

در این بین نام افراد دیگری نیز به گوش میرسد، ولی افرادی که در بالا به عنوان کاندیدا اعلام شد در جزو لیست‌هایی بالایی کاندیداتوری در شهرستان لنگرود هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ 30 آذر 1394 ، کدخبر: 1545892 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین