پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴
در بخشی از این فیلم آمده است که در سال 2010 بیش از 15 کودک 13 تا 17 ساله در میان 152 قربانی برده‌داری نوین، مورد معامله قرار گرفتند. در سال 2012 نیز 6 کودک 14 تا 17 ساله در بین 75 قربانی این جنایت شناسایی شدند.
شعارسال: در بخشی از این فیلم آمده است که در سال 2010 بیش از 15 کودک 13 تا 17 ساله در میان 152 قربانی برده‌داری نوین، مورد معامله قرار گرفتند. در سال 2012 نیز 6 کودک 14 تا 17 ساله در بین 75 قربانی این جنایت شناسایی شدند.

 فیلم مستند 50 دقیقه‌ای از پدیده سوءاستفاده جنسی و برده‌داری سفید در امارات متحده عربی چهارشنبه گذشته در دانشگاه فلورانس ایتالیا به نمایش درآمد.
 
 روزنامه «اکسپرس» ایتالیا در گزارشی در رابطه با این فیلم نوشت: این فیلم برای حاضران در یک کنفرانس بین‌المللی به نمایش درآمد و تحقیقی مستند از اوضاع اسفناک برده‌داری نوین جنسی و روسپی‌گری اجباری در این منطقه قلمداد می‌شود.
 
بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی، این فیلم مستند که تهیه آن 2 سال به طول انجامید به نحوه سازماندهی این تجارت و افرادی که در پس سومین بزه پردرآمد در جهان ایستاده‌اند و نیز قربانیان آن پرداخته است.
 
در این فیلم تلاش شده است تا رد شماری از نجات‌یافتگان از این جنایت را که در مراکز بازپروری در اروپای شرقی زندگی می‌کنند پیدا کند و به شنیدن داستان شخصی برخی از آنها بپردازد، همچنین با برخی از فعالان در زمینه نجات این افراد هم گفت‌وگو شده است.
 
در بخشی از این فیلم آمده است که در سال 2010 بیش از 15 کودک 13 تا 17 ساله در میان 152 قربانی برده‌داری نوین، مورد معامله قرار گرفتند. در سال 2012 نیز 6 کودک 14 تا 17 ساله در بین 75 قربانی این جنایت شناسایی شدند.
 
به اعتقاد تهیه‌کنندگان این فیلم مستند، دولت امارات کم‌کاری بسیار زیادی در مقابله با پدیده شبکه‌های قاچاق انسان از خود نشان می‌دهد.

همچنین شبکه تلویزیونی «Vouli» یونان، در گزارشی که روزنامه ایتالیایی به آن استناد کرده، از گسترش پدیده برده‌داری نوین در امارات متحده ابراز نگرانی کرد و تاکید کرد این پدیده در حالی در این کشور گسترش یافته است که امارات خود را در زمره کشورهای متمدن جهان برمی‌شمرد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری اعتمادآنلاین  ،تاریخ انتشار:    18  آذر 1398،کدخبر: 364613  ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین