پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
قائم مقام رئیس هیات عامل ایمیدرو بر لزوم تشکیل ستاد زنجیره صنعت آلومینیوم تاکید کرد و گفت:تشکیل ستاد زنجیره صنعت آلومینیوم می‌تواند موجب اتخاذ تصمیمات منطقی و ملی برای رفع چالش‌های این حوزه در زمینه تامین مواد اولیه و فروش محصولات شود.

شعارسال: قائم مقام رئیس هیات عامل ایمیدرو بر لزوم تشکیل ستاد زنجیره صنعت آلومینیوم تاکید کرد.
 
*** لزوم تشکیل ستاد زنجیره صنعت آلومینیوم 
 
عباس نعیمی در جلسه کنترل مدیریت با هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، اظهار داشت:
 
تشکیل ستاد زنجیره صنعت آلومینیوم می‌تواند موجب اتخاذ تصمیمات منطقی و ملی برای رفع چالش‌های این حوزه در زمینه تامین مواد اولیه و فروش محصولات شود.
 
وی ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود در شرکت‌های آلومینیومی، ایمیدرو می‌تواند تشکیل این ستاد را برعهده گیرد تا در یک فضای مشارکتی و غیر جزیره‌ای میان شرکت‌ها، تصمیمات ملی و همه‌گیر برای توسعه این صنعت اتخاذ شود.
 
قائم مقام رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد:
 
اینکه از شرکت‌ها حمایت کنیم، وظیفه حاکمیتی است، اما تا یک زمانی صنایع نیاز به حمایت دارند چرا که اگر این روند دائمی باشد، آن‌ها نمی‌توانند مستقل شوند و توسعه یابند.
 
*** حل مشکل بوکسیت در صنعت آلومینیوم
 
نعیمی افزود: باید بپذیریم که در واگذاری شرکت‌ها طبق اصل ۴۴ قانون اساسی موفق نبوده ایم چرا که سرمایه‌گذاران واقعی در این جریان این واگذاری‌ها اعلام حضور نکرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه باید باید مشکل بوکسیت را در صنعت آلومینیوم حل کنیم تا شرکت‌ها نگرانی نداشته باشند، گفت:
 
در صورت رفع مشکل تامین پودر آلومینا و فروش در شرکت ایرالکو، توسعه آن، روند خوبی می‌گیرد، همچنین، این شرکت باید روی صادرات کار کند.
 
قائم مقام رئیس هیات عامل ایمیدرو در پایان، اظهارداشت:
 
ایمیدرو تا حد ممکن، درخواست‌ها و نیازهای این شرکت را رفع خواهد کرد.
 
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری صنایع   ،تاریخ انتشار:   26آذر 1398،کدخبر:  151863 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین