پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
مدیر عامل انجمن عکاسان دفاع مقدس گفت: با تلاش این انجمن بسیاری از نگاتیوهای آسیب دیده عکس دوران دفاع مقدس، مرمت و منتشر شدند.

شعارسال: سیدعباس میرهاشمی روز جمعه در برنامه تهرانگردی مسجد جامعی و جمعی از خبرنگاران با بیان اینکه در سال 1380 این انجمن با حضور جمعی از عکاسان، راه اندازی شد افزود: این انجمن به صورت خود جوش و خصوصی شکل گرفت و به جمع آوری، ساماندهی و انتشار آثار دفاع مقدس پرداخت.

وی با بیان اینکه مرمت نگاتیوهای عکس دوران دفاع مقدس با حداقل امکانات انجام می شود گفت: نداشتن تاریخچه و عنوان از ضعف های مهم عکس های دوران دفاع مقدس است که این انجمن تلاش دارد تا این ضعف ها برطرف شود.

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران نیز پس از دیدار از بخش گنجینه این انجمن گفت: عکس های بیش از 400 عکاس و ارگان های مختلف، در محل انجمن نگهداری می شود.

وی خود جوش بودن فعالیت انجمن را یکی از نقاط قوت آن دانست و افزود: عکس هایی از نیروی هوایی، جهاد دانشگاهی و استان هایی نظیر همدان، تبریز و اصفهان در این مجموعه نگهداری می شود.

مسجدجامعی با اشاره به نگهداری عکس هایی از بمباران تهران در دوران دفاع مقدس گفت: باتوجه به پایتخت بودن تهران و ضرورت بازسازی، محل های بمباران شده باشتاب مرمت شد لذا اطلاع دقیقی از محل های بمباران شده تهران وجود ندارد.

وی عکس هایی که از بمباران منطقه وجود دارد را بخشی از شناسنامه تهران دانست و پیشنهاد کرد تا عکس های بمباران تهران در مجموعه ای جداگانه منتشر شود.

تهرانگردی این هفته احمد مسجد جامعی به مناسبت روز خبرنگار با رویکرد روزنامه گردی برگزار و به دیدن از روزنامه دنیای اقتصاد، انجمن عکاسان دفاع مقدس، انجمن صنفی عکاسان اختصاص یافت.

قرار است گروه تهرانگردی از روزنامه های خراسان، خبر ورزشی، ایران و همشهری نیز دیدن کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 22مرداد1395، کدخبر: 82185235: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین