پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۵۲۷۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
در سالهای اخیر افزایش چشمگیر متقاضیان رشته تجربی را شاهد هستیم. حتی تعداد متقاضیان شاغل در رشته پرستاری و یا مهندسی نیز به سمت رشته پزشکی سوق داده شده اند، که این نیز رقابت را برای متقاضیان این رشته بیشتر می کند.
شعارسال: در این پست متوسط درآمد رشته های پزشکی و بعضی از زیرمجموعه های آن را در مقایسه با مشاغل دیگر مشاهده میکنیم. ضمنا شما می توانید معرفی رشته پزشکی و زیرگروه های آن را در سایت مشاوره و برنامه ریزی کنکور ایران دانش نوین (IDN) مشاهده کنید.

 
 
قطعا فراتر از این مبلغ برای پزشکان متخصص هست. در سالهای اخیر افزایش چشمگیر متقاضیان رشته تجربی را شاهد هستیم. حتی تعداد متقاضیان شاغل در رشته پرستاری و یا مهندسی نیز به سمت رشته پزشکی سوق داده شده اند، که این نیز رقابت را برای متقاضیان این رشته بیشتر می کند.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری ایران دانش نوین    ،تاریخ انتشار:  7  دی   1398،کدخبر:  - ،www.idnovin.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین