پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۵۳۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
وزارت رفاه اجتماعی اعلام کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام نکرده و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند، از امروز برای پیگیری درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

شعار سال:وزارت رفاه اجتماعی اعلام کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام نکرده و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند، از امروز برای پیگیری درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

 به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به اطلاع هم‌وطنان عزیز و متقاضیان دریافت طرح حمایت معیشتی می‌رساند که به منظور رفاه حال بیشتر، از مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+10 خودداری کنند.

در اطلاعیه شماره 11 ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است، از تاریخ 10دی ماه 98 افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام و ثبت نام نکرده‌اند و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند می توانند برای پیگیری فرآیند درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

لازم به توضیح است، افرادی مشمول بسته حمایت معیشتی می‌شوند که سطح درآمدی آن ها به شرح جدول زیر باشد.

متقاضیان کمک معیشتی که یارانه نگرفته‌اند از امروز ثبت نام کنند

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:10دی1398،کد خبر: 13981010000307،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین