پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۵۳۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور از اضافه شدن ۴۱۹هزار خانوار جدید به فهرست دریافت‌کنندگان یارانه معیشتی خبر داد.
شعارسال: سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور از اضافه شدن ۴۱۹هزار خانوار جدید به فهرست دریافت‌کنندگان یارانه معیشتی خبر داد.
 
*** اضافه شدن ۴۱۹هزار خانوار جدید به فهرست یارانه معیشتی
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، به‌گفته مهدی قمصریان پس از اصلاح قیمت و سهمیه‌بندی بنزین،‌ منابع حاصل از اجرای این طرح در قالب کمک معیشتی به‌صورت منظم و ماهیانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
 
بر اساس اعلام رئیس مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، کمک‌های معیشتی به‌تناسب افراد خانوار پرداخت‌ خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دونفره ۱۰۳ هزار تومان، سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.
 
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص اینکه آیا در سرپرستان خانوار دریافت‌کننده دومین مرحله یارانه معیشتی نسبت به مرحله قبل تغییری حاصل شده است یا خیر؛ گفت:
 
در این مرحله ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأیید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم را همزمان فرداشب دریافت خواهند کرد.
 
*** امکان تائید تعداد بیشتری از خانوارها پس از برسی درخواست‌ها
 
به‌گفته قمصریان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها است و امکان تأیید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه‌های آتی وجود دارد.
 
وی تأکید کرد: در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تأیید قرار بگیرند یارانه معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.
 
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور جمع مبلغ حمایت معیشتی مرحله دوم را که واریز خواهد شد بیش از ۲۵۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد.
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان اظهار داشت:‌
 
یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز مطابق ماه قبل بیستم دی ماه واریز خواهد شد.
 
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  صنایع ،تاریخ انتشار:  9  دی   1398،کدخبر:  153722 ، www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین