پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
فرمانده سپاه قمربنی هاشم گفت: راه و منش «حاج قاسم» ادامه دار است و همین هسته های مقاومت در تمام نقاط جهان انتقام سختی از مثلث عبری،عربی و امریکایی خواهد گرفت.

شعارسال: سردار رضا سلیمانی با اشاره به اینکه «شهید سردار حاج قاسم سلیمانی» همواره در آرزوی شهادت بود، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی در خدمت شهید بزرگوار «حاج حسین خرازی» بودم. ماموریتی به من واگذار شد که به لشکر ثارالله که لشکر پدافندی و به فرماندهی « شهیدحاج قاسم سلیمانی» بود بروم. هنگام برگشتن «شهید خرازی» گفت با «قاسم ثارالله» هم از نزدیک دیدار داشتی؟ این لقبی بود که «شهید خرازی» به «شهید حاج قاسم سلیمانی» داده بود؛ یعنی ایشان را «خون خداوند» می دانست لقبی که مقام معظم رهبری به امام حسین(ع) می دهند.

وی افزود: بارها در دوران جنگ تحمیلی خدمت « شهیدحاج قاسم سلیمانی» رسیدم و این حسن اخلاق ایشان در تمام عمرشان حفظ شد و همواره الگوی تمام رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل و پس از جنگ بود.

پیوند و ارتباط عمیق وصف ناشدنی بین فرماندهان سپاه

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم با تاکید بر اینکه ارتباط بسیار عمیقی بین فرمانده های لشکرها در جنگ تحمیلی وجود داشت، گفت: در جلساتی که در قرارگاه و نیروی زمینی داشتیم شاهد پیوند و ارتباط عمیق وصف ناشدنی بین فرماندهان سپاه بودیم.

وی افزود: زمانی که جانشین لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بودم، قرار بود سردار«شهیدحاج قاسم سلیمانی» برای ماموریتی به اصفهان تشریف بیاورد و برای ماموریتی از فرودگاه به سوریه اعزام شود. من برای استقبال از ایشان به فرودگاه اصفهان رفتم و با اینکه فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران را برعهده داشت، با حفظ همان روحیه زمان جنگ تحمیلی در کمال سادگی و بی آلایش برخورد کرد؛ «حاج قاسم» همان«حاج قاسم» زمان جنگ بود که نشان از خلوص مردان خدایی می داد.

عزاداری جهان اسلام و تشیع در مراسم تشییع  شهید «حاج قاسم سلیمانی»

سردار سلیمانی با اشاره به عزاداری جهان اسلام و تشیع در مراسم تشییع  شهید «حاج قاسم سلیمانی» گفت: سردار «شهیدحاج قاسم سلیمانی »فرمانده استراتژیک و راهبردی در دفاع مقدس و عملیات مقاومت بود و در زمان جنگ بیشترین نظرات کاربردی و موشکافانه به «حاج قاسم» مختوم می شد.

وی با اشاره به شجاعت وصف ناپذیر سردار شهید«حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: سردار سلیمانی دائما درمعرض ترور توسط مثلث شوم عبری، عربی و امریکایی قرار داشت اما در اوج خطر بدون هیچ واهمه ای رفت و آمد می کرد؛ چون همواره یاد و رضایت خداوند را به همراه داشت.

«حاج قاسم» با شهادتش نقطه اتحاد بین شیعیان را بیش از گذشته مستحکم تر کرد

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم با بیان اینکه «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در دل و جان شیعیان جهان نفوذ کرده است، گفت: مراسم تشییع پیکر ایشان نشان داد که نه تنها مردم ایران بلکه شیعیان در هر گوشه از جهان در غم نبود «حاج قاسم» سوگوار هستند و از سویدای جان اشک می ریزند و «حاج قاسم» با شهادتش نقطه اتحاد بین شیعیان را بیش از گذشته مستحکم تر کرد.

وی افزود: هسته های مقاومتی که در هر گوشه از جهان با رهبری و فرماندهی«حاج قاسم سلیمانی» ایجاد شده است، ادامه دهنده راه و منش «حاج قاسم» است و همین هسته های مقاومت در تمام نقاط جهان انتقام سختی از مثلث شوم عبری،عربی و امریکایی خواهد گرفت.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه «شهید حاج قاسم سلیمانی» محبوب قلوب مردم ایران بود، ابراز داشت: مردم ایران از هر طیف و جناح و با هر گرایش و سنی داغدارند و این غلط امریکا، نفرت عمیقی نسبت به استکبار جهانی و امپریالیسم در تاروپود زنان و مردان این دیار ایجاد کرده است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15دی1398  ، کدخبر: 4817395: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین