پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا با انتقاد از رفتار اروپایی‌ها پس از انتشار خبر کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین سپاه قدس ایران که در جریان حمله هوایی آمریکا در عراق کشته شد، اعلام کرد که موضع‌گیری آن ها در قبال این حادثه به اندازه کافی مفید نبوده است.

شعار سال:وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا با انتقاد از رفتار اروپایی‌ها پس از انتشار خبر کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین سپاه قدس ایران که در جریان حمله هوایی آمریکا در عراق کشته شد، اعلام کرد که موضع‌گیری آن ها در قبال این حادثه به اندازه کافی مفید نبوده است.

مایک پمپئو روز جمعه در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد که درباره این حمله با بسیاری از رهبران جهان گفتگو کرده است.

وی گفت: “من با شرکای مان در منطقه صحبت کردم تا برای آن ها آن چه را که انجام دادیم و علت آن را توضیح دهم؛ همچنین برای آن که از آن ها کمک بخواهم. این گفتگوها عالی پیش رفتند.”

پمپئو خاطرنشان کرد: “واقعیت این است که اروپایی‌ها آن اندازه که امیدوار بودم، مفید نبودند… بریتانیایی‌ها، فرانسوی‌ها، آلمانی‌ها همه باید درک کنند که آنچه ما انجام دادیم، آنچه آمریکایی‌ها انجام دادند، زندگی اروپایی‌ها را نیز نجات داده است.”

با این وجود او افزود: “این کار، اتفاق خوبی برای تمام جهان بود و ما از همه مردم جهان می‌خواهیم از فعالیت آمریکا حمایت کنند؛ تا این اطمینان حاصل شود که جمهوری اسلامی ایران مانند یک کشور عادی رفتار خواهد کرد.”

قاسم سلیمانی، این نظامی ایرانی که یکی از بانفوذترین سیاستمداران ایران در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شد، بامداد جمعه به همراه ابومهدی مهندس، رییس حشد شعبی عراق در جریان حمله هواپیماهای بدون سرنشین ایالات متحده به موتر آن ها در نزدیکی فرودگاه بغداد کشته شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خبرنامه،تاریخ انتشار:14دی1398،کد خبر: 930058 ،khabarnama.net

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
اینم یکی لنگه ترامپ احمق و دیوانه که باید با خاک یکسان بشن و باهم محشور بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین