پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۲۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
«حذف ردیف اعتباری ۱۰ درصدی بیمه شخص ثالث برای درمان رایگان مصدومان تصادفات در بیمارستان‌ها» موجب افزایش سهم فوت در بیمارستان‌ها نسبت به فوت سرصحنه می‌شد.

شعارسال: مدیرعامل و عضو هیئت مدیره انجمن جامعه ایمن کشور از عدم «حذف ردیف اعتباری ۱۰ درصدی بیمه شخص ثالث برای درمان رایگان مصدومان تصادفات در بیمارستان‌ها» در لایحه بودجه سال 99 ابراز خرسندی کرد.

جواد نوفرستی این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: اگر این مورد قطعی می‌شد شاهد افزایش فوری و شدید قربانیان حوادث رانندگی در بین مصدومان انتقال یافته به مراکز درمانی و بیماستان‌ها و افزایش سهم فوت در بیمارستان‌ها (از ۴۳ درصد فعلی) نسبت به فوت سرصحنه (۵۱ درصد فعلی) می‌بودیم.

او ادامه داد: این اقدام همچنین در تضاد با بند الف منشور حقوق شهروندی (حق حیات و سلامت) که اتفاقاً دولت فعلی منتشر و ابلاغ کرد و مانور زیادی هم روی آن داده شد، بود.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره انجمن جامعه ایمن تاکید کرد: حفظ جان و حیات  مصدومان حوادث ترافیکی  ارزشمند و صرفاً توجیه اقتصادی ملاک نیست و نباید به‌جای تقویت مراقبت از مصدومان حوادث ترافیکی، اعتبار آن‌ حذف می‌شد.

نوفرستی اظهار کرد: یادآوری می‌شود این قانون خوب و ردیف اعتباری مدنظر، از مهمترین عوامل موثر در کاهش فوت حوادث ترافیکی بعد از سال ۸۶ بوده است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تین نیوز، تاریخ انتشار: 14دی1398  ، کدخبر: 203010: www.tinn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین