پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
پیرو هشدار صادر شده از طرف سفارت انگلیس در تهران به شهروندان خود درباره عدم سفر به ایران و هشدار در خصوص ناامنی ایران، بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در توییتی اعلام کرد، ‏هموطنان ایرانی به هنگام سفر به انگلیس، به اطلاعیه ها مفصلی که پلیس انگلیس و پلیس متروپولیتن در خصوص خطرات حضور در مکان های جرم خیز در لندن و دیگر شهرها و ساعاتی که نباید در این اماکن رفت و آمد کرد، توجه کافی کنند و هشدارهای ایمنی مقامات محلی را جدی بگیرند.

شعار سال:راب مک‌یر، سفیر انگلیس در تهران در پیام توییتری نوشت: توصیه سفر به ایران تغییر کرده است. انگلیس، در حال حاضر به تمامی شهروندان انگلیسی توصیه‌ می‌کند به ایران سفر نکنند. علاوه بر این، دفتر وزارت خارجه انگلیس هم توصیه می‌کند که به ایران یا از ایران سفر نشود. ما از شهروندان انگلیسی می‌خواهیم که به این توصیه‌ ما برای سفر موافقت کرده و به تغییرات آن توجه داشته باشند.

توصیه‌هایی از این دست برای لغو کردن سفرها به ایران در پی این مطرح می‌شود که یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین، چهارشنبه ۱۸ دی ماه پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. این هواپیما که عازم کی‌یف پایتخت اوکراین بوده است ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه داشته است.

هشدار به ایرانیان برای سفر به انگلیس

سفیر ایران در انگلیس در توییتی اعلام کرد، ‏هموطنان عزیز ایرانی به هنگام سفر به انگلیس، به اطلاعیه‌ها و اطلاعات مفید و مفصلی که پلیس انگلیس و پلیس متروپولیتن در خصوص خطرات حضور در مکان‌های جرم خیز در لندن و دیگر شهر‌ها و ساعاتی که نباید در این اماکن رفت و آمد کرد توجه کافی کنند و هشدار‌های ایمنی مقامات محلی را جدی بگیرند.

حمید بعیدی نژاد در ادامه تاکید کرد: ‏نخست وزیر، وزیر کشور و مقامات عالی انگلیس به طور مکرر به مردم و اتباع خارجی نسبت به خطرات بی شمار و رو به افزایش چاقوکشی، جرم و جنایت در خیابان‌های لندن و دیگر شهر‌های انگلیس هشدار داده اند. مقامات این کشور حتی طرح افزایش چند هزار نفری پلیس را برای کنترل جرم و جنایت کافی نمی‌دانند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:20 دی ماه 1398، کد خبر:www.isna.ir،98102015423
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین