پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اطلاعیه ستادکل نیروهای مسلح در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین گفت: کمیسیون امنیت ملی به این قضیه ورود خواهد کرد و نتیجه به زودی اعلام می شود.

شعار سال: «محمدابراهیم رضایی»، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اطلاعیه ستادکل نیروهای مسلح در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین گفت: پدافند یک سیستم تک نفره نیست که یک نفر تصمیم بگیرد بلکه سیستمی، تصمیم می‌گیرند و به صورت مجموعه‌ای اقدام می‌کنند. لذا می‌بایست اطلاعات فنی دریافت شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با تاثیر این قبیل اتفاقات بر تشدید جو بی‌اعتمادی در جامعه، تصریح کرد: خسارت این قضیه برای کشور بسیار زیاد است.

رضایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ورود کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به این قضیه عنوان کرد: قطعا کمیسیون امنیت ملی به این قضیه ورود خواهد کرد و نتیجه به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است صبح دیروز (شنبه 21 دی ماه) ستادکل نیروهای مسلح طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد هواپیمای مسافربری تهران- کی‌یف بر اثر بروز خطای انسانی و به صورت غیرعمد، مورد اصابت پدافند هوایی قرار گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 22 دی 98، کد مطلب: 948598: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین