پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۷۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
او گفته که علت این شکایت، افشاگری او بوده که قبلاً گزارشهایش در مورد واگذاری املاک نجومی در شهرداری تهران و اطرافیان فاسد مالی این نامزد انتخابات منتشر شده بودبا این حال او افزوده حتی اگر دستگاه های نظارتی به وظیفه خود عمل نکنند، به افشاگری خود ادامه می دهد.

شعار سال: یاشار سلطانی روزنامه نگار مشهور به افشاگر فساد حوزه شهری گفته است که بخاطر شکایت محمدباقر قالیباف شهردار سابق و نامزد کنونی مجلس، به دادسرا احضار شده است.

او گفته که علت این شکایت، افشاگری او بوده که قبلاً گزارشهایش در مورد واگذاری املاک نجومی در شهرداری تهران و اطرافیان فاسد مالی این نامزد انتخابات منتشر شده بودبا این حال او افزوده حتی اگر دستگاه های نظارتی به وظیفه خود عمل نکنند، به افشاگری خود ادامه می دهد.

سلطانی در توییتر نوشت:

دلیل احضار امروزم در دادسرا شکایت قالیباف از من بود. هدفش ساکت کردنم درانتخابات است. پرونده تخلفاتش در اختیار شورای نگهبان است و حق مردم است که درجریان آنها قرار بگیرند. اگر کسی در دستگاههای نظارتی جرات پرسش از قالیباف را ندارد، من در دادگاه افکار عمومی از اوخواهم پرسید.

یاشار سلطانی مدیر سایت معماری نیوز است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری پرسش، تاریخ انتشار:1 بهمن 1398، کدخبر: 24385، www.porcesh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین